大家好,我係新手媽媽,BB出左世三星期,想分享下之前不斷流啡流紅既經歷鼓勵下咁多位媽媽~文筆唔係咁好請見諒
唔想睇咁多字既媽媽:總結係流啡流紅唔一定係有咩事,我就係一直流啡(頭3個月- week37) 但搵唔到原因既例子
最緊要保持心境開朗,唔好急,記得有一日我追車之後即刻見紅見啡,各位媽媽記得真係要慢慢行。
由於我自己係第三個月先發現有左,頭果三個月我當然係乜都有食同有飲,有時見d媽媽問食左雪糕點算?食左魚生點算?其實食左就食左,都冇野可以做,放鬆心情就ok了。但點解第三個月先發現,最主要係因為我間中有流啡,甚至因為唔知情同老公做完運動之後流血(我仲以為係黎m)… 而家諗番,非常好彩地bb捱得到呢3個月。(呢三個月我喪食生野,去旅行,有飲酒,行山,中covid,照x-ray,touchwood bb出世暫時健健康康,有食奶有屎痾)
知道有左之後,14週開始我又見到自己流啡,即刻衝左去搵婦科醫生,不過佢照完超聲波之後勁chill咁話冇野既,可能有瘜肉,可能唔係,再觀察下啦。(冇咩宮頸短呀果d問題)最後我就番左屋企了。不過未feel到胎動之前係咁見啡都真係日日都擔心。
如是者間唔中我就會見到帶啡色既分泌物,喺大概20週左右某次醫院產檢既時候,醫生用鉗check 下面見到有瘜肉,即時meet走左,同時都開左d抗生素比我食,果次之後好左一排冇流啡既。
直到27週既時候有一日我瞓瞓下feel到下面有d水 bit 左出黎,唔知係咪穿羊水(turn out 應該係尿),同埋都再有見啡,有少少擔心既情況下拎住張生仔咭去左QE 3樓產房(好似係叫產房?),比姑娘醫生話我見啡幾日點解都唔早d入去
照舊都係照超聲波,宮頸果d冇問題,今次見唔到瘜肉,最後都搵唔到咩問題,瞓左兩晚醫院就出番去了。呢度要講講,佢地要唔見紅先比我出院,我當時直頭要祈禱佢check 我m巾果時唔好有啡
去到30-31週,個情況都係大同小異,有次私家醫生同我 check 話我又有瘜肉,叫我去醫院整走佢,不過最後果輪冇流啡我就冇整走佢。醫生見我keep住流啡,建議我放一個禮拜假,果個禮拜係好左少少既。同埋佢好緊張我,每次都提我私家醫院唔好咁早落訂驚早產,因為流啡都係早產既徵兆。
36-37週,開始直頭唔係啡係粉粉紅紅,都唔知係見紅想生定唔係,產檢果時醫生話未生得我先安心d。我本身約左38週開刀,由30週開始我每日都驚bb要早出黎,好好彩地,bb等到預訂果日都乖乖地喺肚裡面。bb 出世足磅,冇黃疸高果d,Size 正常,身體健康,而家日日扭食奶,我同先生都好感恩,畢竟bb都有d經歷.. 希望各位媽媽都順順利利生個健康寶寶!