懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 109


1#
發表於 23-7-14 17:06 |只看該作者
本帖最後由 Kkngchi 於 23-7-14 17:08 編輯

大家好,我係新手媽媽,BB出左世三星期,想分享下之前不斷流啡流紅既經歷鼓勵下咁多位媽媽~文筆唔係咁好請見諒


唔想睇咁多字既媽媽:總結係流啡流紅唔一定係有咩事,我就係一直流啡(頭3個月- week37) 但搵唔到原因既例子
最緊要保持心境開朗,唔好急,記得有一日我追車之後即刻見紅見啡,各位媽媽記得真係要慢慢行。


由於我自己係第三個月先發現有左,頭果三個月我當然係乜都有食同有飲,有時見d媽媽問食左雪糕點算?食左魚生點算?其實食左就食左,都冇野可以做,放鬆心情就ok了。但點解第三個月先發現,最主要係因為我間中有流啡,甚至因為唔知情同老公做完運動之後流血(我仲以為係黎m而家諗番,非常好彩地bb捱得到呢3個月。(呢三個月我喪食生野,去旅行,有飲酒,行山,中covid,照x-raytouchwood bb出世暫時健健康康,有食奶有屎痾)


知道有左之後,14週開始我又見到自己流啡,即刻衝左去搵婦科醫生,不過佢照完超聲波之後勁chill咁話冇野既,可能有瘜肉,可能唔係,再觀察下啦。(冇咩宮頸短呀果d問題)最後我就番左屋企了。不過未feel到胎動之前係咁見啡都真係日日都擔心。


如是者間唔中我就會見到帶啡色既分泌物,喺大概20週左右某次醫院產檢既時候,醫生用鉗check 下面見到有瘜肉,即時meet走左,同時都開左d抗生素比我食,果次之後好左一排冇流啡既。


直到27週既時候有一日我瞓瞓下feel到下面有d bit 左出黎,唔知係咪穿羊水(turn out 應該係尿),同埋都再有見啡,有少少擔心既情況下拎住張生仔咭去左QE 3樓產房(好似係叫產房?),比姑娘醫生話我見啡幾日點解都唔早d入去
照舊都係照超聲波,宮頸果d冇問題,今次見唔到瘜肉,最後都搵唔到咩問題,瞓左兩晚醫院就出番去了。呢度要講講,佢地要唔見紅先比我出院,我當時直頭要祈禱佢check m巾果時唔好有啡


去到30-31週,個情況都係大同小異,有次私家醫生同我 check 話我又有瘜肉,叫我去醫院整走佢,不過最後果輪冇流啡我就冇整走佢。醫生見我keep住流啡,建議我放一個禮拜假,果個禮拜係好左少少既。同埋佢好緊張我,每次都提我私家醫院唔好咁早落訂驚早產,因為流啡都係早產既徵兆。


36-37週,開始直頭唔係啡係粉粉紅紅,都唔知係見紅想生定唔係,產檢果時醫生話未生得我先安心d。我本身約左38週開刀,由30週開始我每日都驚bb要早出黎,好好彩地,bb等到預訂果日都乖乖地喺肚裡面。bb 出世足磅,冇黃疸高果dSize 正常,身體健康,而家日日扭食奶,我同先生都好感恩,畢竟bb都有d經歷.. 希望各位媽媽都順順利利生個健康寶寶!



大宅

積分: 3362


2#
發表於 23-7-14 17:25 |只看該作者
恭喜,bb同父母好有緣,艱辛的幸福日子要開始了。


民房

積分: 20


3#
發表於 23-7-14 17:52 |只看該作者
Kkngchi 發表於 23-7-14 17:06
大家好,我係新手媽媽,BB出左世三星期,想分享下之前不斷流啡流紅既經歷鼓勵下咁多位媽媽~文筆唔係咁好請 ...

我老婆由3個月到宜家4個月都留啡留血,真係勁擔心。但睇左幾個醫生,政府私家都有,都睇唔到咩事,bb都健康,宜家等20周照結構,希望順利


男爵府

積分: 6468


4#
發表於 23-7-14 18:10 |只看該作者
我都係呀,我初時係m左4星期以為自己有乜事去左睇婦科,點知係有左!


複式洋房

積分: 109


5#
發表於 23-7-14 18:19 |只看該作者
回覆 hearsay14 的帖子

多謝,我地都覺得係天賜既緣份


複式洋房

積分: 109


6#
發表於 23-7-14 18:22 |只看該作者
回覆 SeaaHu 的帖子

超級明白,等完T21 就等照結構,照完又等糖水,總之就關關都驚 我估我既出血原因係因為郁到粒瘜肉流血,同埋我本身有子宮肌瘤唔知關唔關事。加油呀~~ bb要乖乖地痴實媽媽!


民房

積分: 20


7#
發表於 23-7-14 18:30 |只看該作者
Kkngchi 發表於 23-7-14 18:22
回覆 SeaaHu 的帖子

超級明白,等完T21 就等照結構,照完又等糖水,總之就關關都驚 我估我既出血原因係 ...

問晒醫生,都問唔到原因
但發覺個排行得多,操勞得多,係容易出事


複式洋房

積分: 109


8#
發表於 23-7-14 18:35 |只看該作者
awless 發表於 23-7-14 18:10
我都係呀,我初時係m左4星期以為自己有乜事去左睇婦科,點知係有左!

M左4星期咁驚! 我都係以為係咩事,諗住睇醫生之前係咁倚check一check 點知真係有左


大宅

積分: 1131


9#
發表於 23-7-15 11:06 |只看該作者
Kkngchi 發表於 23-7-14 17:06
大家好,我係新手媽媽,BB出左世三星期,想分享下之前不斷流啡流紅既經歷鼓勵下咁多位媽媽~文筆唔係咁好請 ...

謝謝分享, 小產左2次,2次都係不斷有啡/血/粉。
今次又係一有少少顏色就好多野諗驚bb唔係到 由其係咁細咩都未照到特別驚。
睇完你嘅分享之後都係提住自己唔好自己嚇自己住


複式洋房

積分: 148


10#
發表於 23-7-15 13:30 |只看該作者
我上年有左個陣 一直都流啡流紅 我都好驚 因為一直plan緊生 所以飲食小心 但都係流血 最終bb都成功出世 依家bb 9m啦 見到bb就好開心 佢識嗌爸爸 爸爸心都甜埋 哈哈😆 當時睇醫生 醫生都話應該係我有子宮肌瘤同埋有瘜肉 所以出血 唔係個胎出血 胎出血個胎係會有事 所以有流啡紅都係去睇醫生好d 等醫生判斷


大宅

積分: 1490


11#
發表於 23-7-15 19:16 |只看該作者
我宜家得五周幾 都有見紅,日日煮好擔心,不過睇完你post 我應該可以放鬆少少心情


大宅

積分: 1013


12#
發表於 23-7-15 20:18 |只看該作者
多謝分享正能量


複式洋房

積分: 109


13#
發表於 23-7-16 15:53 |只看該作者
tiffanie0831 發表於 23-7-15 11:06
謝謝分享, 小產左2次,2次都係不斷有啡/血/粉。
今次又係一有少少顏色就好多野諗驚bb唔係到 由其係咁細咩 ...

加油呀媽媽!! 你有呢個經歷一定好擔心,比d信心BB


複式洋房

積分: 109


14#
發表於 23-7-16 15:58 |只看該作者
yanyan406 發表於 23-7-15 13:30
我上年有左個陣 一直都流啡流紅 我都好驚 因為一直plan緊生 所以飲食小心 但都係流血 最終bb都成功出世 依 ...

出世果下真係好感動果時每日去廁所都希望唔好抹到血,轉眼間就出左世


複式洋房

積分: 109


15#
發表於 23-7-16 16:09 |只看該作者
cc0926 發表於 23-7-15 19:16
我宜家得五周幾 都有見紅,日日煮好擔心,不過睇完你post 我應該可以放鬆少少心情 ...

正面諗,起碼你知道自己有左,有咩事都可以衝去睇左醫生先。諗番我頭三個月流血既程度其實應該近乎危險我仲懵盛盛咁,bb 都出到世, 你bb都得架!


複式洋房

積分: 109


16#
發表於 23-7-16 16:16 |只看該作者
Esthersoi 發表於 23-7-15 20:18
多謝分享正能量

記得當時我每隔一段時間就search “18週流啡” “20週流啡” “22/28/30/32….週流啡” , 每次都係靠睇babykingdom 既媽媽分享,所以希望有流啡見紅既大家唔好灰心做好自己本分,唔好亂食野,其他控制唔到既因素交比上天就ok。


大宅

積分: 1013


17#
發表於 23-7-16 18:17 |只看該作者
Kkngchi 發表於 23-7-16 16:16
記得當時我每隔一段時間就search “18週流啡” “20週流啡” “22/28/30/32….週流啡” , 每次都係靠睇bab ...

我都係咁search
每次去廁所都驚抹到有血有啡
睇左你post 我安心d


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


18#
發表於 23-7-16 19:17 |只看該作者
Kkngchi 發表於 23-7-14 17:06
大家好,我係新手媽媽,BB出左世三星期,想分享下之前不斷流啡流紅既經歷鼓勵下咁多位媽媽~文筆唔係咁好請 ...

我想問你過左三個月後仲有流啡,咁仲有無藥食?


複式洋房

積分: 109


19#
發表於 23-7-16 19:47 |只看該作者
Yin807 發表於 23-7-16 19:17
我想問你過左三個月後仲有流啡,咁仲有無藥食?

冇藥食架,醫生s 都係話觀察下架咋。我陀仔咁耐淨係食過抗生素,因為可能下面有細菌都會令到有d出血情況。


洋房

積分: 40


20#
發表於 23-8-4 17:19 |只看該作者
Kkngchi 發表於 23-7-16 16:09
正面諗,起碼你知道自己有左,有咩事都可以衝去睇左醫生先。諗番我頭三個月流血既程度其實應該近乎危險:sw ...

多謝正能量分享(emoji)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo