爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3023


1#
發表於 15-12-25 13:32 |只看該作者
本帖最後由 yen916hk 於 17-6-28 15:37 編輯





伯爵府

積分: 15970


2#
發表於 15-12-25 14:13 |只看該作者
你本身做開咩小生意?馬死落地行,你去搵工你搵什麼工?長工無散工都做住先,重有你都有二個少朋友又未有工做,順手介煙介酒啦,又可用少錢,我都係男人,我都有壓力,我以前都一星期飲二晚,有左小朋友一年都無出,你老婆壓力唔會比你少,你小朋友再大些你會點同佢講你點解無做野呀?


大宅

積分: 3023


3#
發表於 15-12-25 14:34 |只看該作者

回覆:thomas_so33 的帖子

我以前又開過廠,又開過餐廳,但而家乜都冇,我真係唔知自己可以做乜!我明白大家都有壓力,但每一日聽住自己d瘡疤俾人講,真係好辛苦




伯爵府

積分: 15970


4#
發表於 15-12-25 15:11 |只看該作者
睇返之前無做,你現在無野做咪報野讀,做個保安只點都過萬先,有野咪做住先


子爵府

積分: 14954


5#
發表於 15-12-25 16:11 |只看該作者

回覆:求解決方法

保安、清潔工、待應、工盤雜工,睇你肯唔肯放下過往風光啫。




男爵府

積分: 9609


6#
發表於 15-12-25 17:47 |只看該作者

回覆:yen916hk 的帖子

睇你肯唔肯腳踏實地啦,呢個世界無人天生出嚟就註定成世做老闆,為生活就應該馬死落地行,男人大丈夫要能屈能伸


大宅

積分: 3023


7#
發表於 15-12-25 18:40 |只看該作者

回覆:立夏 的帖子

其實我一直唸緊方法,再攪返d生意仔,我都唔想佢辛苦




男爵府

積分: 6042


8#
發表於 15-12-25 19:32 |只看該作者

回覆:yen916hk 的帖子

有一點你一定要明白……自己做生意……七除八扣後唔係實賺……倒不如接受現實……順便轉一轉環境……向其他方面發展……可能會有新天地


大宅

積分: 3023


9#
發表於 15-12-25 19:57 |只看該作者

回覆:路過的人 的帖子

我讀完碩士只打過一份工,到現在差不多四張了,都不知道可做什麼工




男爵府

積分: 6042


10#
發表於 15-12-25 20:22 |只看該作者

回覆:yen916hk 的帖子

我只可以講……我有朋友自己做自己野幾十年……環境有变不能繼續……之後去左揸夜更的士……一樣咁投入……所以……要放開自己……馬死就要落地行


子爵府

積分: 11980


11#
發表於 15-12-25 20:29 |只看該作者

回覆:求解決方法

唔好比藉囗自己!你去補習社打工丶什至隱暪自己學歷,去做保安、7仔、侍應⋯⋯唔好再發白日夢搞生意啦!清醒下啦!
我係你老婆,會比個期限你,話過左期限就離婚!
你係咪要人咁迫你?




伯爵府

積分: 15970


12#
發表於 15-12-25 20:37 |只看該作者
如果再做生意,你有幾多本?再輸多次得唔得先,點解唔做其他做住先,你都講有一段時間無做野,比你做返老闆請人都覺得怪啦,我都過左四張啦,我都驚渣車,現在咪學車,起碼比自己多條出路,你都快四十,重要發夢咩,你都大學生都咁驚,我中五又點呀?


大宅

積分: 1142


13#
發表於 15-12-25 21:36 |只看該作者

回覆:求解決方法

其實大把男人中年時工作都會有挫折的, 如果連自己家庭生活費都搞唔掂.....人家為什麼要嫁你呢? 為什麼要同你生小朋友....自己唔细, 搞掂左生活费才去諗其他嘢吧.....


禁止訪問

積分: 4002


14#
發表於 15-12-26 01:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9609


15#
發表於 15-12-28 00:31 |只看該作者

回覆:yen916hk 的帖子

其實學歴只係工作嘅入場券,如果死抱住自己碩士身份放不下,只係一份有礙發展嘅虛榮心。因放不下身段而唔肯打工,就算讀到博士都無用


別墅

積分: 603


16#
發表於 15-12-28 01:09 |只看該作者

引用:我同老婆結婚5年,2個小朋友,本身我做小生

原帖由 yen916hk 於 15-12-25 發表
我同老婆結婚5年,2個小朋友,本身我做小生意,但這幾年經濟唔好,所以一直無野做,家庭支出這幾年由老婆負 ...
典型一個冇擔帶嘅中年男人,重諗住以前點把閉,唔該醒吓啦!
唔諗自己,都要為老婆仔女著想,枉你讀咁多書,點做男人都唔識!
拿拿聲拆掂佢啦!


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 15-12-28 11:45 |只看該作者
kamlamst 發表於 15-12-28 01:09
典型一個冇擔帶嘅中年男人,重諗住以前點把閉,唔該醒吓啦!
唔諗自己,都要為老婆仔女著想,枉你讀咁多書 ...
其實香港都幾多以前風光過,而家比較............唔想比以前的朋友知道而家情形,而在等待................唔想放低身段,以你學歷可投身物業管理都唔差.


男爵府

積分: 5708


18#
發表於 15-12-28 12:23 |只看該作者
香港失業率都唔係好高啫, 做唔掂老細咪打工囉, 日日持住碩士身份可以搵到工咩? 你唔會諗住有人會高薪厚職跪係度請你返工? 馬死落地行, 大把工都可以做, 做保安, AGENT唔得咩?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo