爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3088


1#
發表於 15-10-5 15:03 |只看該作者
其實做呢行難唔難??有d 咩要注意??因為黎緊老公轉行自己買van 揸,諗住用app 接order ,有無爸爸可以分享下經驗同有咩要注意,感激各位既分享,thx

點評

williamwong0402    發表於 15-12-10 19:55


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-10-5 16:16 |只看該作者
叫佢轉之前...d/l 個apps 黎睇下 個速度先,個order一出就無架喇



ps : 當然係司機版啦


伯爵府

積分: 15970


3#
發表於 15-10-5 16:57 |只看該作者
我今個月考到牌都唸住出車做,但我會搵定有無客路先,如果只係靠apps未必頂到


伯爵府

積分: 18979

2018復活節勳章


4#
發表於 15-10-5 17:27 |只看該作者
Rubykiki 發表於 15-10-5 15:03
其實做呢行難唔難??有d 咩要注意??因為黎緊老公轉行自己買van 揸,諗住用app 接order ,有無爸爸可以分 ...
我做過幾年,唔需要入台,生意好穩定,但成本開支太大,何況現在打工揸車著數好多又有福利真係無必要入行!


大宅

積分: 3088


5#
發表於 15-10-5 18:22 |只看該作者

引用:叫佢轉之前...d/l 個apps 黎睇下 個速度先

原帖由 dick9394 於 15-10-05 發表
叫佢轉之前...d/l 個apps 黎睇下 個速度先,個order一出就無架喇
係咪即係d order 個電話要夠快 同手快搶?


大宅

積分: 3088


6#
發表於 15-10-5 18:25 |只看該作者

引用:Quote:Rubykiki 發表於 15-10-5 15:03 其實

原帖由 SIRIABABY 於 15-10-05 發表
我做過幾年,唔需要入台,生意好穩定,但成本開支太大,何況現在打工揸車著數好多又有福利真係無必要入行! ...
開支平均一個月幾錢??
因為佢宜家打工得果萬幾蚊真係唔夠屋企開支,有朋友就話呢行肯勤力就揾到錢!!所以諗住試下…咁跟公司車揾食即係做跟車定係都自己車??


大宅

積分: 3088


7#
發表於 15-10-5 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SIRIABABY 於 15-10-05 發表

原帖由 Rubykiki 於 15-10-05 發表
開支平均一個月幾錢??
因為佢宜家打工得果萬幾蚊真係唔夠屋企開支,有朋友就話呢行肯勤力就揾到錢!!所 ...
唔好意思,係想問打工揸車??揸邊類車?巴士??


子爵府

積分: 14954


8#
發表於 15-10-5 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Rubykiki+於+15-10-05+發表開

原帖由 Rubykiki 於 15-10-05 發表
唔好意思,係想問打工揸車??揸邊類車?巴士??
試下揾大公司啲司機位啦。




伯爵府

積分: 18979

2018復活節勳章


9#
發表於 15-10-5 22:19 |只看該作者
其實你知5知出車每個月要幾錢皮費,你諗你可以賺到幾錢!如果唔怕時間長可考慮去機場做,因機場薪金偏低但每間公司都5夠人會提供大量職位及補水,想賺多D咪用時間換金錢!好過日日幫車打工吖!

點評

williamwong0402    發表於 15-12-10 19:57


男爵府

積分: 5540


10#
發表於 15-10-6 06:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Rubykiki 於 15-10-05 發表開

原帖由 Rubykiki 於 15-10-05 發表
唔好意思,係想問打工揸車??揸邊類車?巴士??
如果有巴士牌,点解吾揸巴士或者旅遊巴,肯做旅遊巴有2字喎,van仔吾好諗嗱,重要指意app,我早幾年做過真係麻麻,踩盡一日八九佰未夠比架車,又要養家点夠哂氣,有得做,昆你咋,我出車做時個個叫好,出咗車後冇哂影,打工啦


大宅

積分: 3466


11#
發表於 15-10-6 11:24 |只看該作者

回覆:想請教揸van 揾食既爸爸

聽朋友講(做呢行),單靠免費apps無可能維生,養車都唔夠


大宅

積分: 3466


12#
發表於 15-10-6 11:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 dick9394 於 15-10-05 發表叫

原帖由 Rubykiki 於 15-10-05 發表
係咪即係d order 個電話要夠快 同手快搶?
無用架,搶唔到order架,一個香爐幾百隻鬼


男爵府

積分: 5325


13#
發表於 15-10-6 12:08 |只看該作者
penmama 發表於 15-10-6 11:28
無用架,搶唔到order架,一個香爐幾百隻鬼
有既~ 淨返d豬頭骨


複式洋房

積分: 387


14#
發表於 15-10-7 17:59 |只看該作者
我識D VAN 司機做左廿年,有時叫VAN又會同司機吹下水,

講真,真係最好有熟客,熟客比較易做,
熟客D位置,送咩地方自己知,
路線可以自己決定,自己控制時間,
送咩貨,有幾多自己知

生客要撞手神,幾十蚊一程,
有D地方真係難去,又經常塞車,
如果1個鐘做1單好難做,
生客有D唔知送咩貨,
石屎,泥沙,送豬肉,送菜的話,真係架車臭幾日都唔掂,洗又難洗,
新車都好快變舊車

真心用2手車搵食仲好

點評

williamwong0402    發表於 15-12-10 19:57


水晶宮

積分: 69061


15#
發表於 15-10-7 20:49 |只看該作者
回覆 Rubykiki 的帖子

你好,本人現在仲做緊,如未買車真系吾好入行,我年資24年,由91年入行到現在,千其吾好聽人講點好、點好,現在的市道靜,車費是極偏低,如只做app柯打,9成機會吾夠做,本人做傳統台加app再加自已熟客先岩岩夠做,如新入行好難做,當天天做800元,30曰無休,共24000元,入平油都起碼3仟幾,如要租停車埸又無2仟幾,架車保養又幾佰,年尾驗車、保險、牌費又幾仟,如果得打工好過,記住未別日日都有800生意呀,當你日日有800元生意,但左扣、右扣未又系得萬幾,跟住架車都幾有壓力,請認真想想,我呢D老鬼冇得轉行啦,如你先生未買車真系要想清楚,如有問題問我啦,會盡解答。

點評

williamwong0402    發表於 15-12-10 19:58


大宅

積分: 3088


16#
發表於 15-10-7 23:59 |只看該作者

引用:回覆 Rubykiki 的帖子你好,本人現在仲做緊

原帖由 eytben 於 15-10-07 發表
回覆 Rubykiki 的帖子

你好,本人現在仲做緊,如未買車真系吾好入行,我年資24年,由91年入行到現在,千其 ...
多謝你咁既詳盡解答,我老公車就頂左架二手架喇,係朋友買讓比佢架,就係佢朋友叫佢入行既,話有得做好過打工!宜家見步行步啦,車月中就搞掂架喇!希望揾到夠養家同養車啦!搞到我都好擔心!咁想問下其實係咪上台再加app 比較穩定d ?咁我見有d 公司請貨van包月派貨係咪唔好做?果d 固定收入係咪好d ?


男爵府

積分: 5540


17#
發表於 15-10-8 07:10 |只看該作者

引用:回覆 Rubykiki 的帖子你好,本人現在仲做緊

原帖由 eytben 於 15-10-07 發表
回覆 Rubykiki 的帖子

你好,本人現在仲做緊,如未買車真系吾好入行,我年資24年,由91年入行到現在,千其 ...
師兄的講法十分認同, 買左車就被佢做, 橫店van仔咁好價, 做唔掂都可以賣番佢, 我當初都好似佢一樣一定要做到, 最終做左兩年放棄, 不過唔緊要 可能佢朋友俾好多野做, 所以賣架車俾佢,做吓睇吓点


水晶宮

積分: 69061


18#
發表於 15-10-8 21:57 |只看該作者
回覆 Rubykiki 的帖子

如你老公已出車,就放開心情接受新工作、新挑戰,叫他初初做不用太大壓力,你的支持是好緊要的,不要介意人搵幾多、幾多,好多事情是整定的,叫他盡了力就得啦,願祝你先生身體健康,生意興隆,算我多口講句,架車返來有D野一定要自已跟一跟,這些錢吾好慳


大宅

積分: 3088


19#
發表於 15-10-8 23:21 |只看該作者

回覆:889388 的帖子

係呀,宜家等佢自己試下啦,希望佢ok 啦!!thx


大宅

積分: 3088


20#
發表於 15-10-8 23:23 |只看該作者

引用:回覆 Rubykiki 的帖子如你老公已出車,就放

原帖由 eytben 於 15-10-08 發表
回覆 Rubykiki 的帖子

如你老公已出車,就放開心情接受新工作、新挑戰,叫他初初做不用太大壓力,你的支持 ...
我會支持佢,我都叫佢試下囉,慢慢黎無比咁多壓力自己!!多謝你!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo