爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1910


1#
發表於 15-12-2 01:20 |只看該作者
想問2011年Previa黑色八座,34000km,車行出車可收幾錢呢?


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 15-12-2 12:48 |只看該作者
佢收你幾錢先,同牌係幾多字牌部??


禁止訪問

積分: 4002


3#
發表於 15-12-2 13:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7557


4#
發表於 15-12-2 14:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1910


5#
發表於 15-12-3 09:15 |只看該作者

回覆:收車價錢請教

1字牌薄。想問定市價先同佢傾,傾好就放。


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 15-12-3 13:10 |只看該作者
上28車.睇下.............


複式洋房

積分: 456


7#
發表於 15-12-5 06:55 |只看該作者

引用:想問2011年Previa黑色八座,34000km,車行出

原帖由 Timan 於 15-12-02 發表
想問2011年Previa黑色八座,34000km,車行出車可收幾錢呢?
我架係2007.7座飛機位,白色,有包圍有軨,零首,市價賣緊11.12萬,車行收我65000.70000.我仲係諗住同佢買架飛仔車civic typer fd2 $250000,佢都係收咁嘅價,之後我話同你買架車你唔平不特止,收我架車好似地底泥咁,之後將我架車就洗一洗放上場標十二萬,生賺我架車幾萬,部新車又唔肯平,我就話根本無誠意去買賣車,之後我自己放28cxx賣走十一萬,所以樓主,你自己放啦,唔好益車行




複式洋房

積分: 456


8#
發表於 15-12-5 06:56 |只看該作者

回覆:收車價錢請教

我架係Estima




珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 15-12-5 12:30 |只看該作者
本帖最後由 20150618bb 於 15-12-5 12:31 編輯
Jasontc 發表於 15-12-5 06:56
我架係Estima

好睇個期多唔多呢類車,如果太多車行都唔多收,咪出個你唔接受價,自己賣個價高的,但要自己有時間去同的睇車人,.................,如車行出價相差3-----4萬係合理.


大宅

積分: 3762


10#
發表於 15-12-5 17:03 |只看該作者

引用:1字牌薄。想問定市價先同佢傾,傾好就放。

原帖由 Timan 於 15-12-03 發表
1字牌薄。想問定市價先同佢傾,傾好就放。
市價你可以上其他車網search, 然後你預左俾佢地㩒低D,睇下你個spread 幾多,超過左咪搵第二間問,我自己就係咁做,但搵相熟車行放,講比佢知我目標價,當然meet 到個spread先放。因為本人係c9一名,真係唔想同陌生人接洽,仲要陪佢地試車,呢D risk cost 我當比人賺




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo