爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 722


1#
發表於 15-10-19 23:19 |只看該作者
上星期試過一架, 感覺有d震. 是否此款車都是咁上下? 二手價大約多少? 謝謝

p.s. 之後揸開凌治, 好靜好定的, 唔知是否心理作用




複式洋房

積分: 318


2#
發表於 15-10-19 23:42 |只看該作者
房車當然會舒服點。但Stepwgn 呢類車箱夠大實用


男爵府

積分: 5325


3#
發表於 15-10-20 11:34 |只看該作者
0字 同 stepwgn 比 實靜好多既,試多幾架


複式洋房

積分: 154


4#
發表於 15-10-22 01:35 |只看該作者
試多幾架, 再試同級其他款, eg: NOAH...etc


別墅

積分: 722


5#
發表於 15-10-23 08:50 |只看該作者

回覆:李氏力場 的帖子

請問alphard買06~07年會唔會太舊 ? 會易壞嗎?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo