立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4879
侯爵府
積分: 20136
winnie_kin 發表於 22-2-25 17:13 如果我除淨日放股票,跟住同日再買番同一股票,係咪有息收時,又可以低價買入,等幾日後再放再賺埋股價呢? ...
男爵府
積分: 9214
syyysc 發表於 22-2-25 17:34 除淨日放股票,當然有股息,因為開市前已經除了息。 同日先賣後買,一定是先高後低? 一賣一買都要費用。
積分: 24741
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy