家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4879

認識瑞士牛牛第一回 睛靈勳章


1#
發表於 22-2-25 17:13 |只看該作者
如果我除淨日放股票,跟住同日再買番同一股票,係咪有息收時,又可以低價買入,等幾日後再放再賺埋股價呢?


侯爵府

積分: 20136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


2#
發表於 22-2-25 17:34 |只看該作者
winnie_kin 發表於 22-2-25 17:13
如果我除淨日放股票,跟住同日再買番同一股票,係咪有息收時,又可以低價買入,等幾日後再放再賺埋股價呢? ...

除淨日放股票,當然有股息,因為開市前已經除了息。
同日先賣後買,一定是先高後低?
一賣一買都要費用。


男爵府

積分: 9214


3#
發表於 22-2-25 18:03 |只看該作者
syyysc 發表於 22-2-25 17:34
除淨日放股票,當然有股息,因為開市前已經除了息。
同日先賣後買,一定是先高後低?
一賣一買都要費用。



侯爵府

積分: 24745


4#
發表於 22-2-25 20:31 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-2-25 20:33 編輯
syyysc 發表於 22-2-25 17:34
除淨日放股票,當然有股息,因為開市前已經除了息。
同日先賣後買,一定是先高後低?
一賣一買都要費用。

除咗一買一賣都要費用外,代收股息亦要費用。




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24745


5#
發表於 22-2-25 20:32 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-2-25 20:33 編輯
syyysc 發表於 22-2-25 17:34
除淨日放股票,當然有股息,因為開市前已經除了息。
同日先賣後買,一定是先高後低?
一賣一買都要費用。

除咗一買一賣都要費用外,代收股息亦要費用。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo