嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 163


1#
發表於 04-7-30 17:50 |只看該作者

比bb食火龍果有問題嗎?????

朋友話都市日報報導唔好比火龍果bb食,請問有沒有看到???

好擔心,因為我女好喜歡食..


大宅

積分: 2508


2#
發表於 04-8-1 15:51 |只看該作者

Re: 比bb食火龍果有問題嗎?????

我都想知呀?


大宅

積分: 1152


3#
發表於 04-8-2 17:55 |只看該作者

Re: 比bb食火龍果有問題嗎?????

Why? What's the reason it stated?

I give it to my BB after 1.5 yrs old.


洋房

積分: 187


4#
發表於 04-8-2 18:09 |只看該作者

Re: 比bb食火龍果有問題嗎?????

我個仔6個月大就已經開始食Lor 喎 ~
究竟咩原因唔食得
有冇mami可以話我知呀 :exclaim:
thx ~

http://www.babyhome.com.tw/bb/23113

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo