烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 899


1#
發表於 09-1-18 17:12 |只看該作者
請問大家蒸年糕會用咩糖靚D呢?


大宅

積分: 3447


2#
發表於 09-1-18 18:25 |只看該作者
片糖


別墅

積分: 899


3#
發表於 09-1-18 19:57 |只看該作者
太古片糖好似有幾款,其實會有咩分別呢?


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


4#
發表於 09-1-18 21:38 |只看該作者
原帖由 chan123 於 09-1-18 17:12 發表
請問大家蒸年糕會用咩糖靚D呢?


我會用黑庶糖, 因為出嚟d色深啡色d同埋d庶糖味重d


男爵府

積分: 5880


5#
發表於 09-1-18 21:49 |只看該作者
傳統年糕我會用黑蔗糖,椰汁年糕我會用粗沙糖或冰糖

[ 本帖最後由 焯楠仔 於 09-1-18 21:54 編輯 ]


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 09-1-18 22:56 |只看該作者
雜貨店賣蒸糕糖:)
順順利利 大吉大利       


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


7#
發表於 09-1-19 00:47 |只看該作者
我用大糖,係雜貨鋪有得買


別墅

積分: 899


8#
發表於 09-1-19 01:02 |只看該作者
原帖由 clementbaby 於 09-1-19 00:47 發表
我用大糖,係雜貨鋪有得買


"大糖"?同蒸糕糖一樣嗎?
係咪正方形好大嚿嗰d?
咁份量有多,點整切出黎?


大宅

積分: 3174


9#
發表於 09-1-19 09:52 |只看該作者
我用椰糖, 但好多朋友食過話唔夠甜.....
下次試下加d大糖!!

原帖由 chan123 於 09-1-19 01:02 發表


"大糖"?同蒸糕糖一樣嗎?
係咪正方形好大嚿嗰d?
咁份量有多,點整切出黎?


大宅

積分: 2809


10#
發表於 09-1-19 10:28 |只看該作者
妳地咁叻既....連年糕曉整?可唔可以詳細教我點整?我只識做蘿蔔糕...唉...昨天老公知我再整...話:叫工買蘿蔔?佢曉揀咩?仲要話:下,多煮一次姐?新年前可以整兩次丫!

:;pppp:心唸:乜都我做晒,使乜請工人呀?成日都彈我整既野,現在又要我整!?咁講法今年整5次先可以收工呀!



原帖由 des1971 於 09-1-19 09:52 發表
我用椰糖, 但好多朋友食過話唔夠甜.....
下次試下加d大糖!!

http://kidkid.netfirms.com/leadkidtospeak.htm


伯爵府

積分: 15560


11#
發表於 09-1-19 10:54 |只看該作者
原帖由 charmaine_1 於 09-1-18 22:56 發表
雜貨店賣蒸糕糖:)


me 2


侯爵府

積分: 24395

醒目開學勳章


12#
發表於 09-1-19 10:56 |只看該作者
yes, 老公都係咁衰格的, 又成日彈我d野食, 但係又叫我整..... but我就真係自己一手一腳去買料的.

另, 年糕(傳統)好易整的, 但係就 "差"粉要差到手軟, 但係真係好好味的. 我無食譜係手, 睇下其他媽咪有無, 若無, 我番屋企打出黎俾你啦.

原帖由 11-2002 於 09-1-19 10:28 發表
妳地咁叻既....連年糕曉整?可唔可以詳細教我點整?我只識做蘿蔔糕...唉...昨天老公知我再整...話:叫工買蘿蔔?佢曉揀咩?仲要話:下,多煮一次姐?新年前可以整兩次丫!

:;pppp:心唸:乜都我做晒,使乜請工人呀?成日都彈我整既野,現在又要 ...


伯爵府

積分: 16041


13#
發表於 09-1-19 13:15 |只看該作者
請問點解要搓? 唔搓又得唔得呢?

我昨天整咗~ http://hk.myblog.yahoo.com/evacheng51/article?new=1&mid=566


原帖由 happypiano 於 19-1-2009 10:56 發表
yes, 老公都係咁衰格的, 又成日彈我d野食, 但係又叫我整..... but我就真係自己一手一腳去買料的.

另, 年糕(傳統)好易整的, 但係就 "差"粉要差到手軟, 但係真係好好味的. 我無食譜係手, 睇下其他媽咪有無, 若無, 我 ...


別墅

積分: 993


14#
發表於 09-1-19 15:36 |只看該作者
黑蔗糖

原帖由 靚咪媽 於 09-1-19 13:15 發表
請問點解要搓? 唔搓又得唔得呢?

我昨天整咗~ http://hk.myblog.yahoo.com/evacheng51/article?new=1&mid=566

http://f20.yahoofs.com/hkblog/94H8gs__DOT__XBhYhskNKuVN__DOT____DOT__gUn_3/blog/ap_200901191203 ...


男爵府

積分: 9111


15#
發表於 09-1-19 20:18 |只看該作者
我用大片糖


別墅

積分: 899


16#
發表於 09-1-19 20:58 |只看該作者
我今日買咗大糖喇!
準備聽晚收工整年糕....喇!:lol: :lol: :lol:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo