跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 115


1#
發表於 09-3-24 10:46 |只看該作者
我個女剛剛識行, 昨晚她心急行得快,
然後滑倒后面頭下地先, 但她沒有哭,
仍然繼續玩, 昨晚到現在都沒有什麼異樣...
我要不要看醫生 ??


大宅

積分: 3447


2#
發表於 09-3-24 11:57 |只看該作者
小朋友跌跌下先至會大既(邊有小朋友唔跌親架~)
如果佢無乜嘔吐,頭 暈,食唔到野既表現就唔駛理(呢d係腦震盪既反應)
亦可摸下個頭仔重痛唔痛~

我阿叔試過抱住佢個女...企響度既時候頭跌落地(我阿叔6呎幾高)
都無事!(有無蠢到就真係唔知了)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo