1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 316


1#
發表於 20-6-23 21:45 |只看該作者
前排去玩平衡車,
導師話注意到佢行路有外八腳...
初頭我都唔為意
聽佢講完依幾日就好留意佢行路姿勢
發現佢右腳重心偏向腳內側,比較明顯外八
左腳就正常啲,但先生話我多心,大驚小怪。
今日再搵下啲資料,再對比一下
發現右腳腳跟同腳腕真係偏側左少少
令腳眼比較突出..
我應該帶佢去睇邊到醫生?
去診所睇完寫信去政府醫院得唔得?
會唔會排好耐?
好擔心影響佢會越黎越嚴重...

佢平時好好動活躍,好鐘意跑跑跳跳
行路都好唔正經..所以一直冇留意到


水晶宮

積分: 65547


2#
發表於 20-6-24 08:01 |只看該作者

回覆樓主:

睇物理治療


複式洋房

積分: 316


3#
發表於 20-6-24 08:34 |只看該作者
Nbs 發表於 20-6-24 08:01
睇物理治療

政府醫院排嗎?
我唔係好識


水晶宮

積分: 65547


4#
發表於 20-6-24 08:58 |只看該作者
happyending05 發表於 20-6-24 08:34
政府醫院排嗎?
我唔係好識

我朋友的小朋友有類似情況,兩邊唔同,一邊無乜力,不過佢係睇私家物理治療。公家我唔識。


複式洋房

積分: 316


5#
發表於 20-6-24 09:20 |只看該作者
Nbs 發表於 20-6-24 08:58
我朋友的小朋友有類似情況,兩邊唔同,一邊無乜力,不過佢係睇私家物理治療。公家我唔識。
...

謝謝你意見

因為我係依兩日先發現,
好驚遲左改唔到


禁止訪問

積分: 499


6#
發表於 20-6-24 09:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 316


7#
發表於 20-6-24 09:59 |只看該作者
tuobaheng 發表於 20-6-24 09:50
做物理治療

我想知去邊到睇
直接去醫院排期?
定係去診所寫信比政府醫院?
因為我能力有限,去唔到私家


洋房

積分: 37


8#
發表於 20-6-25 14:31 |只看該作者
好似有啲運動治療師可以幫到手


複式洋房

積分: 316


9#
發表於 20-6-25 22:49 |只看該作者
babamatthew 發表於 20-6-25 14:31
好似有啲運動治療師可以幫到手

本帖最後由 happyending05 於 20-6-25 22:49 編輯

感謝你!
我已經即刻搵健康院姑娘約期見
下個禮拜一就去見,希望醫生會幫手跟

好在發現得早,希望改善到


大宅

積分: 2662


10#
發表於 20-7-5 17:53 |只看該作者
happyending05 發表於 20-6-25 22:49
本帖最後由 happyending05 於 20-6-25 22:49 編輯

感謝你!

見到妳個小朋友咁樣即刻醒起我個小朋友
樓主妳個小朋友見過醫生未?
我係唔係都應該book健康院見醫生?


複式洋房

積分: 316


11#
發表於 20-7-6 00:36 |只看該作者
hkyuki618 發表於 20-7-5 17:53
見到妳個小朋友咁樣即刻醒起我個小朋友
樓主妳個小朋友見過醫生未?
我係唔係都應該book健康院見醫生?

我見左健康院醫生啦!
醫生話唔嚴重亦好普遍,話太細個未有可建議方法改善,因為小朋友6歲前行路同腳部發展都會有變化,如果4,5歲都係未有改善或者嚴重左會成日跌親,就先再睇...
佢話bb一出世隻腳就會有少少O型或X型腳好正常,隨着年齡嘅發展慢慢會變直,而初期學行好常見外八,話因為bb要搵平衡點,而且2歲都只係行左一年嘅路,話仲會有好多變化。
除非係步姿好嚴重影響行路嘅問題,例如會成日左右腳kick到,骨變哂型,先需要睇。
暫時叫我再留意住,真係有問題4,5歲先再睇

不過我自己覺得唔係好靠得住。。。4,5歲先睇會唔會冇得救。。
我打算留意多幾個月,都仲係咁就即刻去睇


大宅

積分: 2662


12#
發表於 20-7-6 01:51 |只看該作者
happyending05 發表於 20-7-6 00:36
我見左健康院醫生啦!
醫生話唔嚴重亦好普遍,話太細個未有可建議方法改善,因為小朋友6歲前行路同腳部發 ...

多謝您!見到您的回復我個心先安樂d
事關個女行路成日kick住kick住,又周不時跌倒,平衡差過同期地小朋友!
話晒個醫生又講得唔錯,先行得個年零路,比多d時間再睇


子爵府

積分: 12156

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 Poo得好勳章 BB防敏心得分享勳章 美好大世界2017勳章 趣教勳章 最關心BB問題熱投勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 20-7-6 12:51 |只看該作者
happyending05 發表於 20-6-25 22:49
本帖最後由 happyending05 於 20-6-25 22:49 編輯

感謝你!

如果健康院肯轉介,應該會教妳去邊度排嘅


大宅

積分: 1503


14#
發表於 20-7-6 14:51 |只看該作者
happyending05 發表於 20-6-23 21:45
前排去玩平衡車,
導師話注意到佢行路有外八腳...
初頭我都唔為意

我覺得我仔都係咁...可以點


複式洋房

積分: 316


15#
發表於 20-7-8 01:39 |只看該作者
hkyuki618 發表於 20-7-6 01:51
多謝您!見到您的回復我個心先安樂d
事關個女行路成日kick住kick住,又周不時跌倒,平衡差過同期地小朋友 ...

如果真係kick住成日跌要小心啲,多啲留意吖!
我自己都上網查過,bb 八字腳真係未咁快定結論
因為一路去到6歲都會有變化,腳部發育要6歲先完成,所以2歲黎講好難下定論,醫生話再睇定啲
除非真係好嚴重,變哂形要即刻就醫

佢地太細個,同佢講直行唔會明咩意思
暫時我做到嘅就係經常提醒呀仔要正經行路
佢實在太多古靈精怪嘅小動作
跳黎跳去,跑黎跑去
所以我都只係觀察,如果4歲前都仲冇改善,我會再同佢睇醫生


複式洋房

積分: 316


16#
發表於 20-7-8 01:40 |只看該作者
親親小孩子 發表於 20-7-6 12:51
如果健康院肯轉介,應該會教妳去邊度排嘅

醫生話暫時冇野做到,話佢好普遍唔係嚴重
都係自己多加留意,到時先再算


複式洋房

積分: 316


17#
發表於 20-7-8 01:45 |只看該作者
sphchng127 發表於 20-7-6 14:51
我覺得我仔都係咁...可以點

小朋友幾大?
如果未夠3,4歲,又唔嚴重影響行路
醫生都只會話留意住,未來腳部發展會有改變,有需要先再睇

你真係好唔放心的話,就打電話比健康院約期見姑娘,相信好快會安排見醫生


禁止訪問

積分: 88


18#
發表於 20-7-20 23:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo