立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11312
用戶要求終止服務
積分: 31434
Wongbuddy 發表於 21-3-5 15:51 回覆 大笨鐘 的帖子 好大隻喎
珍珠宮
積分: 47956
大宅
積分: 1601
Wongbuddy 發表於 21-3-5 15:40 通常買街市啲新鮮蝦 但又要去殼去腸好痳煩 所以小左整蝦仁蛋 想問JM們惠康隻南美蝦仁好d 定百佳既 ...
積分: 3579
積分: 43614
大笨鐘 發表於 21-3-5 15:44 呢隻泰國白蝦肉正,除咗 HKTV mall,有時凍肉舖都見到
Wongbuddy 發表於 21-3-5 16:32 回覆 JM仔 的帖子 喺邊度買呀
Wongbuddy 發表於 21-3-5 16:20 回覆 Protea 的帖子 呢隻洗唔洗去腸架
panda361 發表於 21-3-5 16:30 幾多錢?
寶石宮
積分: 252608
KittyCici 發表於 21-3-5 16:23 從來唔買呢d發水蝦 係要買急凍的只買全屍
mercurycc 發表於 21-3-5 16:59 成日覺得呢d急凍蝦一陣味, 用化學水浸既味, 所以咁爽口,寧願去街市買冰左蝦。
大笨鐘 發表於 21-3-5 17:20 有 d 爽到假,有 d 霉霉地咁,所以我買泰國白蝦多,如果有時間,梗係用新鮮蝦最好啦! ...
象牙宮
積分: 216490
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy