1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11755


1#
發表於 23-5-12 13:12 |只看該作者
阿B就快11個月大,想搵d playgroup佢上,唔知有無人上過cpda?
或者北區有無咩playgroup好?


複式洋房

積分: 262


2#
發表於 23-5-16 07:17 |只看該作者
pky726 發表於 23-5-12 13:12
阿B就快11個月大,想搵d playgroup佢上,唔知有無人上過cpda?
或者北區有無咩playgroup好?
...

睇你想要咩同點解帶bb上playgroup
我個陣bb啱啱開始上都係CPDA
好處係平同有standard


子爵府

積分: 11755


3#
發表於 23-5-17 09:14 |只看該作者
tiff1228 發表於 23-5-16 07:17
睇你想要咩同點解帶bb上playgroup
我個陣bb啱啱開始上都係CPDA
好處係平同有standard
請問你嗰時幾多歲俾bb開始上架?係上邊區架?
我主要都想bb見下陌生人,學下點同人相處,聽下指令,玩下咁


複式洋房

積分: 262


4#
發表於 23-5-18 18:25 |只看該作者
pky726 發表於 23-5-17 09:14
請問你嗰時幾多歲俾bb開始上架?係上邊區架?
我主要都想bb見下陌生人,學下點同人相處,聽下指令,玩下咁
...

10m 開始上,荃灣
初初我報左英文嘅,上左一期之後佢接唔到落去,跟住就上多左一期中文
以上你想嘅,CPDA都可以做到

不過到bb再大少少,我就開始想準備一下N interview,就覺得唔夠


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo