youngmami 寫道:
iwff, 我囝囝今年4歲了, 我兩公婆早早巳決定祗生1個。好多人生第2個的理由都係話驚如果祗有1個, 小朋友性格會唔好, 會悶, etc. 其實全部視乎你自己點樣安排。我自己都係獨女, 但細個同表兄弟姐妹玩, 或隔離屋啦, 讀書後有同學仔,家人都好健談, 亦鼓勵我中學/大學階段多參加活動及做義工,咁樣可以多與人交往多付出,無咁易變自私或孤僻。所以回想自己成長一點也不悶, 性格也無問題, 好多人都唔信我係獨女。我想應歸功於我父母。」
而家自己既然決定生1個,都要注意教養方面。加油!
![]()
Mrssslui 寫道:
You're the exceptional one.
[quote]
youngmami 寫道:
iwff, 我囝囝今年4歲了, 我兩公婆早早巳決定祗生1個。好多人生第2個的理由都係話驚如果祗有1個, 小朋友性格會唔好, 會悶, etc. 其實全部視乎你自己點樣安排。我自己都係獨女, 但細個同表兄弟姐妹玩, 或隔離屋啦, 讀書後有同學仔,家人都好健談, 亦鼓勵我中學/大學階段多參加活動及做義工,咁樣可以多與人交往多付出,無咁易變自私或孤僻。所以回想自己成長一點也不悶, 性格也無問題, 好多人都唔信我係獨女。我想應歸功於我父母。」
而家自己既然決定生1個,都要注意教養方面。加油!
![]()