心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17885

好媽媽勳章


1#
發表於 05-5-3 15:40 |只看該作者

生一個小朋友

仔仔今年3.4歲 , 很活潑可愛 , 但未有計劃生多個 , 一來老公不贊成 , 因為時間及心力要付出很多 , 錢反而是其次 . 自己都心大心細 , 有時見到 bk 媽媽有第 2個bb時自己都心郁郁. 但現在仔仔開始大了 , 私人時間都開始多番 , 遲些會同老公去旅行 (已4年冇去旅行了). 所以都擔心再有bb自己照顧不到. 此外仔仔有病時又好擔心 , 若再生多個怕自己更擔心. 我知道生兩個bb有好多好處 , 但我想聽下決定只生一小朋友的媽媽有何意見 , 比一些 support 我 . :-P


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 05-5-3 15:55 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

我已經係兩個寶寶既媽咪, 我前年係有計劃要細仔, 初時大仔出世都周不時病, 我地倆公婆以為一個好個一個, 舊年細仔出世之後病痛好多, 差不多呢一年都係醫院過不論大小病都令我力不從心, 真係好辛苦, 家人成日話我湊唔好d仔, 攪到d仔周身病痛, 我好想好想講我已經用盡所有力氣好照顧佢地, 唔通佢地病我就唔心痛咩, 我令願將所有痛苦都比哂自己, 見佢哭我就哭, 所以你要想清楚你係咪可以承受壓力既女人...


民房

積分: 3


3#
發表於 05-5-3 16:07 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

我個仔今年都是4歲,自細好多病,所以我不想再生,我先生想要個女,但這2個月,真是好辛苦,佢病完,就輪到我和我先生病,一個月病幾次,我是決定只生一個,可以專心咁照顧佢.睇到d人生多個,自己都感受到那種辛苦.


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 05-5-3 16:17 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

iwff,

Yes, 2 children is also good if the economical and physically environments are affordable. But after balance my current situation, I still insist on one child as better.

I totally agree to your points espiecally so-called "生仔容易, 養仔難", I prefer to concenrate to develop one child to grow-up. I think many moms have express the opinions before through some similar topics.

Sometimes, someone may think that they want to born B to accompany A but I think it is just the selfish idea of the parents. Do they think about the existence of B? Sorry, this is just my personal opinion only.

Certainly, if you think you have well-prepared to have the 2nd baby, go ahead!
:wink:


伯爵府

積分: 17885

好媽媽勳章


5#
發表於 05-5-3 16:28 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

991129 ,

多謝你的意見 , 其實我係完全未準備生第2個小朋友 , 因為我的信念不想係因為怕仔仔悶而生多個 , 有兩個小朋友並不代表關係一定好 , 好在乎父母的教導 , 所以時間心力很重要 , 小朋友不是玩具生出來陪哥哥玩的. 所以很同意 "生仔容易, 養仔難". 另外我老公都想專心教導及培育一個小朋友 .


男爵府

積分: 7231


6#
發表於 05-5-5 00:14 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

iwff 寫道:
991129 ,

多謝你的意見 , 其實我係完全未準備生第2個小朋友 , 因為我的信念不想係因為怕仔仔悶而生多個 , 有兩個小朋友並不代表關係一定好 , 好在乎父母的教導 , 所以時間心力很重要 , 小朋友不是玩具生出來陪哥哥玩的. 所以很同意 "生仔容易, 養仔難". 另外我老公都想專心教導及培育一個小朋友 .

好同意你既講法
雖然心係想生第2個,不過怕生後支持唔到
岩岩我個囡囡先1歲,先叫冇咁辛苦但都辛苦~


子爵府

積分: 10572


7#
發表於 05-5-5 15:21 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

如果你真係決定唔生,就唔好諗啦!免得後悔.
我已是2子女之母,我冇後悔自己既決定,子女帶給我很多開心,當然亦有許多激氣既事,最重要係忠於自己既抉擇.


別墅

積分: 728


8#
發表於 05-5-5 15:39 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

iwff, 我囝囝今年4歲了, 我兩公婆早早巳決定祗生1個。好多人生第2個的理由都係話驚如果祗有1個, 小朋友性格會唔好, 會悶, etc. 其實全部視乎你自己點樣安排。我自己都係獨女, 但細個同表兄弟姐妹玩, 或隔離屋啦, 讀書後有同學仔,家人都好健談, 亦鼓勵我中學/大學階段多參加活動及做義工,咁樣可以多與人交往多付出,無咁易變自私或孤僻。所以回想自己成長一點也不悶, 性格也無問題, 好多人都唔信我係獨女。我想應歸功於我父母。」

而家自己既然決定生1個,都要注意教養方面。加油!


子爵府

積分: 10572


9#
發表於 05-5-5 16:06 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

You're the exceptional one.
youngmami 寫道:
iwff, 我囝囝今年4歲了, 我兩公婆早早巳決定祗生1個。好多人生第2個的理由都係話驚如果祗有1個, 小朋友性格會唔好, 會悶, etc. 其實全部視乎你自己點樣安排。我自己都係獨女, 但細個同表兄弟姐妹玩, 或隔離屋啦, 讀書後有同學仔,家人都好健談, 亦鼓勵我中學/大學階段多參加活動及做義工,咁樣可以多與人交往多付出,無咁易變自私或孤僻。所以回想自己成長一點也不悶, 性格也無問題, 好多人都唔信我係獨女。我想應歸功於我父母。」

而家自己既然決定生1個,都要注意教養方面。加油!


伯爵府

積分: 17885

好媽媽勳章


10#
發表於 05-5-5 16:29 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

Mrssslui ,

我很贊同youngmami的講法 , 佢亦都不是例外的一個 , 多兄弟姊妹不一定關係好 , 或者性格開朗 . 我自己都有四兄弟姊妹 , 知道有兄妹的好處 . 但我有朋友有兄妹但性格都很內向.所以我相信父母教導是很重要的 . 當然我決定生一個亦不會後悔的 . 因為我相信 God give me the best !!

Mrssslui 寫道:
You're the exceptional one.
[quote]
youngmami 寫道:
iwff, 我囝囝今年4歲了, 我兩公婆早早巳決定祗生1個。好多人生第2個的理由都係話驚如果祗有1個, 小朋友性格會唔好, 會悶, etc. 其實全部視乎你自己點樣安排。我自己都係獨女, 但細個同表兄弟姐妹玩, 或隔離屋啦, 讀書後有同學仔,家人都好健談, 亦鼓勵我中學/大學階段多參加活動及做義工,咁樣可以多與人交往多付出,無咁易變自私或孤僻。所以回想自己成長一點也不悶, 性格也無問題, 好多人都唔信我係獨女。我想應歸功於我父母。」

而家自己既然決定生1個,都要注意教養方面。加油!

[/quote]


子爵府

積分: 10572


11#
發表於 05-5-5 16:36 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

iwff,

You are Christian also.
Then trust God, and seek for his will on yr family and u.
May God bless you and comfort yr heart!


禁止訪問

積分: 73927


12#
發表於 05-5-5 18:34 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1660


13#
發表於 05-5-5 19:18 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

EVA222
你個仔感大都算luc身啦!我個仔依家先七歲﹐真係有排挨呀!
我老公雖然有好多兄弟姊妹﹐但係有事都係靠自己啦! :-( 所以我唔很生多一個﹐因為個責任真係好大。 :-( :-(


禁止訪問

積分: 73927


14#
發表於 05-5-5 20:41 |只看該作者

Re: 生一個小朋友

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo