婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 495


1#
發表於 05-5-19 18:25 |只看該作者

有無人睇過東英大廈朱偉怡/梁鳯霞婦科醫生

如題,
有無試過好唔好,因想做婦科檢查, thanks.


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


2#
發表於 05-5-19 18:30 |只看該作者

Re: 有無人睇過東英大廈朱偉怡/梁鳯霞婦科醫生

我睇梁鳯霞傢,佢都幾細心傢。
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 495


3#
發表於 05-5-19 19:13 |只看該作者

Re: 有無人睇過東英大廈朱偉怡/梁鳯霞婦科醫生

Dear tsznok,


Thank you so much


複式洋房

積分: 119


4#
發表於 05-5-19 22:43 |只看該作者

Re: 有無人睇過東英大廈朱偉怡/梁鳯霞婦科醫生

powerfuffbaby

梁鳳霞對面的霍麗玲都好o架.好出命好多人o架

:lol:


男爵府

積分: 8065


5#
發表於 05-5-20 09:38 |只看該作者

Re: 有無人睇過東英大廈朱偉怡/梁鳯霞婦科醫生

我是找朱偉怡接生的, 佢好好ga, 我未生之前都係搵佢睇婦科....有一次我檢查時都見到毛舜x都係睇佢.
我懷孕時照中期超聲波就係梁鳳霞度照, 因為朱偉怡果度無呢款照, 所以佢就refer左我俾梁鳳霞.
而我姑奶就係搵霍麗玲接生的, 都好ga.

總之佢地幾個都唔錯, 人夾人la.


伯爵府

積分: 18552

醒目開學勳章


6#
發表於 05-5-20 11:41 |只看該作者

Re: 有無人睇過東英大廈朱偉怡/梁鳯霞婦科醫生

梁鳯霞---[size=medium]好差呀~

我剛剛有左bb時, 經朋友介紹睇佢, 佢全無醫德, 不負責任, 我照完超聲波時(插下面果隻), 佢同我講, 話個bb無心跳, 唔得, 又無講咩野, 只講無心跳, 唔得之類說話, 全無"安撫"說話, 又唔比我老公陪入去喎, 果一刻都唔知點算, 自己又唔識問野, 我只問會唔會"宮外孕", 佢竟然答"可能或者唔會"喎~

出去後, 我同老公講, 佢都呆左, 大家都唔知點, 我唯有搭車返屋企訓覺, 我仲安慰我老公, 我認為呢個醫生不負責任, 竟然講"可能或者唔會", 一定唔係好醫生......

訓醒午睡, 我再睇多一個醫生, 果個醫生話太早姐, 唔洗驚, 無事既, 到下星期就睇到架喇, 果一刻, 我就"缺隄"啦! :-( :-( :-( 好似終於搵到人幫到我啦~

現在, 阿仔剛剛4歲啦, 如果果時聽佢講, 阿仔都唔知仲係唔係度呀~ :-( :-( :-(

我知呢度有好多梁鳯霞fans, 我只不過講返我自己既經驗咋~
http://www.baby-kingdom.com/data/attachment/album/201103/28/2243099uk889co0028cr4r.gif


大宅

積分: 2464


7#
發表於 05-5-20 17:31 |只看該作者

Re: 有無人睇過東英大廈朱偉怡/梁鳯霞婦科醫生

我睇過一次朱偉怡...佢好細心既~唔怕煩..不過我嫌佢D超聲波相唔夠清同埋佢照既時我冇得睇住~ 我而家睇緊陳麗燕~


洋房

積分: 70


8#
發表於 05-5-25 18:42 |只看該作者

Re: 有無人睇過東英大廈朱偉怡/梁鳯霞婦科醫生

我都覺得梁鳯霞唔好,我知好多人都係睇佢,因為她很出名,不過我睇咗4次,真係頂唔順,轉睇另一個.

唔好之處如下:
1) 即使有預約之下,都要勁等,去到診所登記後,起碼要等多兩小時;例如約咗12:30,都要等到2點幾才有得見醫生,連我老公都話,什麼叫做預約,每次都唔係約果個時間見,約來多餘;同埋,每次登記後,姑娘實叫妳出去行下或食d野先,到時會打電話叫妳返來,咁不如唔使親自登記啦,到時打個電話通知下一個到我都得啦,浪費人時間;

2) 姑娘態度傲慢,特別是個位專做接線和登記個位(電髮)姑娘,當妳坐在診所內等候的兩個多小時,便會觀察到她最鍾意講私人電話和做私人事,私人電話一個接一個;如接到人客的查詢電話,就用9秒9之內收線,人客問多兩句,她就很不耐煩和表現出好像很忙的樣子和調子收線;我甚至見過她的朋友,好像是附近boutique的sales 用一個大紙袋,替她帶來數條好像褲的東西給她試,當時其他媽咪亦都看見;

3) 梁醫生的睇証方式亦有問題,由於我第1次睇,只係帶咗在家計會的報告,她便說了一埋我都知的所謂專業意見,之後叫我下次再來覆診;到我第二次見梁醫生,她叫我做埋其它之前家計會冇驗過的柏士抺片,同埋其中一樣要寫紙去另一醫生處照(共2個驗查),之後再來覆診;到第三次見梁醫生,她根本冇睇過我2個報告結果,直到我問她報告結果(去另一醫生處照),她才說個報告冇問題,當時我亦都忘記問她柏士抺片報告,直到回家後才醒起,如是者第四次見梁醫生,亦都係我最後一次決定唔再睇梁醫生,當然個報告話冇問題,我覺得她一路拖延時間,我冇問個柏士抺片報告,她就唔講;同埋最重要是她的所謂“尃業意見”,根本無寧兩可,什麼“有可能不過唔一定”,她的每一句說話,對求診病人有很大的影響,最終我只有更加擔心地離開,後尾回家,再靜心思想,其實她根本冇講過野,有講等如冇講,只會叫我再來覆診;

4)到比錢的時候,個位(電髮)姑娘竟然會問妳有冇得claim燕梳,如果妳答有,她會問妳想張收條寫什麼病,當時因為我唔識,佢幫我作個病証(完全唔係我真正所患的病);

我總共睇咗4次,終於都係轉睇另1個醫生.可能梁醫生和她的姑娘對一般正常健康的媽咪和BB,可以很routine咁處理,無風無浪地過每一天,其他媽咪亦唔會察覺到她的專業,但對於有問題的病人,只有待她們自然流失.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo