Re: 有無人睇過東英大廈朱偉怡/梁鳯霞婦科醫生
梁鳯霞---[size=medium]好差呀~
我剛剛有左bb時, 經朋友介紹睇佢, 佢全無醫德, 不負責任, 我照完超聲波時(插下面果隻), 佢同我講, 話個bb無心跳, 唔得, 又無講咩野, 只講無心跳, 唔得之類說話, 全無"安撫"說話, 又唔比我老公陪入去喎, 果一刻都唔知點算, 自己又唔識問野, 我只問會唔會"宮外孕", 佢竟然答"可能或者唔會"喎~
出去後, 我同老公講, 佢都呆左, 大家都唔知點, 我唯有搭車返屋企訓覺, 我仲安慰我老公, 我認為呢個醫生不負責任, 竟然講"可能或者唔會", 一定唔係好醫生......
訓醒午睡, 我再睇多一個醫生, 果個醫生話太早姐, 唔洗驚, 無事既, 到下星期就睇到架喇, 果一刻, 我就"缺隄"啦! :-( :-( :-( 好似終於搵到人幫到我啦~
現在, 阿仔剛剛4歲啦, 如果果時聽佢講, 阿仔都唔知仲係唔係度呀~ :-( :-( :-(
我知呢度有好多梁鳯霞fans, 我只不過講返我自己既經驗咋~
http://www.baby-kingdom.com/data/attachment/album/201103/28/2243099uk889co0028cr4r.gif