自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1313


1#
發表於 11-2-1 10:01 |只看該作者
噚日阿女一考完試就唸住同佢去睇醫生,因為係第一次睇所以佢一開門我就打去預約,點知佢話無得預約要親身去排,然後我再問有咩車去佢果度.......之後阿女一放學我地就趕去,點知一入到診所個姑娘問我係咪新症我話係,佢即刻話: 對唔住唔收新症! 我話:吓! 跟住佢話:初七前都唔收新症! 我:咁我頭先打嚟問你有無得預約又問埋點嚟果時你唔講? 姑娘: 你無講我聽你係新症!
咁都唔係新症?真係俾佢激到紥紥跳加一肚火! 等車+搭車+行路足足用咗成個鐘先去到佢居然話俾我聽"唔睇新症
"!
"Bejoyful always; pray continually; give thanks in all circumstances."(1Th 5:16-18) ;-)


水晶宮

積分: 53378

畀面勳章


2#
發表於 11-2-1 10:13 |只看該作者
預約係唔等於新証喎


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


3#
發表於 11-2-1 10:14 |只看該作者
誤會啫,唔好勞氣
---生命無價,請支持領養---


大宅

積分: 1313


4#
發表於 11-2-1 10:23 |只看該作者

回復 2# debbyma 的帖子

我當然知道"預約係唔等於新証"啦! 我只係想講如果我睇過就知無得預約亦都知間診所喺邊,點會打去問咁多問題!

"Bejoyful always; pray continually; give thanks in all circumstances."(1Th 5:16-18) ;-)


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 11-2-1 10:23 |只看該作者
查實醫生係咪可以咁揀客??

我陀大仔時, 想轉婦科醫生, 又係搵極都搵唔到...個個都話唔收新症...


大宅

積分: 1313


6#
發表於 11-2-1 10:33 |只看該作者

回覆 1# bosch 的文章

我都係頭一次聽見有醫生唔收新症,可能我真係見識少........
"Bejoyful always; pray continually; give thanks in all circumstances."(1Th 5:16-18) ;-)


男爵府

積分: 9099


7#
發表於 11-2-1 10:38 |只看該作者
係邊架間野?
不過呢排真係好多人睇e生,
次次去親診所都超多人



伯爵府

積分: 19839

畀面勳章


8#
發表於 11-2-1 11:28 |只看該作者
新症醫生要花多D時問病史?定係費事要姑娘花時間入資料?我都見識少,第一次聽唔收新症。
原帖由 KiuKiu-Mama 於 11-2-1 10:01 發表
噚日阿女一考完試就唸住同佢去睇醫生,因為係第一次睇所以佢一開門我就打去預約,點知佢話無得預約要親身去排,然後我再問有咩車去佢果度.......之後阿女一放學我地就趕去,點知一入到診所個姑娘問我係咪新症我話係,佢即刻話: ...


伯爵府

積分: 16617


9#
發表於 11-2-1 11:32 |只看該作者
但好多e 生都係咁,以前返工果度有個e 生每日限收5 個新症,次次一有d 咩高峰期佢就會唔再收新症....


大宅

積分: 2968

畀面勳章


10#
發表於 11-2-1 11:37 |只看該作者
咪勞氣喇~~~~希望樓主個囡快D好返


大宅

積分: 4653

畀面勳章


11#
發表於 11-2-1 11:42 |只看該作者
呢個先係point! 打電 話問得咁多野個姑娘應該知你可能係新症, 係電話處佢應該早響吾收新症, 比我實鬧死佢.


原帖由 KiuKiu-Mama 於 11-2-1 10:23 發表
我當然知道"預約係唔等於新証"啦! 我只係想講如果我睇過就知無得預約亦都知間診所喺邊,點會打去問咁多問題!


水晶宮

積分: 55644


12#
發表於 11-2-1 11:43 |只看該作者
好多醫生係咁,特別是一些可能半上岸的所謂名醫
少奶奶的身份,丫頭的命...


大宅

積分: 4821


13#
發表於 11-2-1 11:44 |只看該作者
係咪紅磡區呀,我都試過,因剛搬到附近,又感冒病了,唯有是但搵一個醫生睇,點知姑娘問有冇人介紹,我話冇,佢就話唔睇新症,真激死!


大宅

積分: 2603


14#
發表於 11-2-1 11:47 |只看該作者
你講個位係唔係姓三隻耳仔個位呢?

原帖由 Fansfamily 於 11-2-1 11:44 發表
係咪紅磡區呀,我都試過,因剛搬到附近,又感冒病了,唯有是但搵一個醫生睇,點知姑娘問有冇人介紹,我話冇,佢就話唔睇新症,真激死!


大宅

積分: 1313


15#
發表於 11-2-1 12:08 |只看該作者
Yes.


原帖由 Garfield 於 11-2-1 11:47 發表
你講個位係唔係姓三隻耳仔個位呢?

"Bejoyful always; pray continually; give thanks in all circumstances."(1Th 5:16-18) ;-)


大宅

積分: 1313


16#
發表於 11-2-1 12:11 |只看該作者
其實我最"興"係個姑娘點解喺電話度唔問多句,如果佢肯做多少少,就唔會發生咁嘅事,人地已經唔舒服仲要白行一趟,你話嬲唔嬲.......

原帖由 晟媽 於 11-2-1 11:42 發表
呢個先係point! 打電 話問得咁多野個姑娘應該知你可能係新症, 係電話處佢應該早響吾收新症, 比我實鬧死佢.


"Bejoyful always; pray continually; give thanks in all circumstances."(1Th 5:16-18) ;-)


大宅

積分: 2603


17#
發表於 11-2-1 12:13 |只看該作者
我早兩星期帶阿女去睇, 佢真係好串, 不過我有朋友個仔睇開, 佢就收我個女(都係新症), 佢好似專睇哮喘, 我個次帶阿女睇普通傷風感冒, 登記個姑娘好串架, 話醫生睇呢D都要收4百幾兩日藥, 比現金有無問題先..超, 比唔起呀, 不過阿女睇開個個無開之嘛...我覺得係個姑娘問題囉...醫生都OK既..後尾都係收320

原帖由 KiuKiu-Mama 於 11-2-1 12:08 發表
Yes.


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


18#
發表於 11-2-1 13:49 |只看該作者
原諒果位姑娘無帶腦返工。
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


男爵府

積分: 8513

好媽媽勳章


19#
發表於 11-2-1 14:21 |只看該作者
呢個醫生係我仔由出世十幾日睇到而家就黎10歲, 如果你問我, 我會話個醫生好寸, 不過寸得好有point, 就係佢, 當年阿仔先成功全人奶(之前係2溝), 近年個醫生"溫柔"左好多; 至於護士, 同我地都好好傾(不過唔知有無轉或加, 因阿仔大左都少睇左).

樓主事件, 可能大家言語上有誤會, 希望小朋友早日康復!

[ 本帖最後由 IRON 於 11-2-1 14:24 編輯 ]


公爵府

積分: 27490

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 11-2-1 14:37 |只看該作者
服務性行業,都禁冇理!

登樓主不平!問埋點去都唔係新症?

難為個小朋友!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo