立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1313
水晶宮
積分: 53378
積分: 60076
瑪瑙宮
積分: 128559
男爵府
積分: 9099
伯爵府
積分: 19839
原帖由 KiuKiu-Mama 於 11-2-1 10:01 發表 噚日阿女一考完試就唸住同佢去睇醫生,因為係第一次睇所以佢一開門我就打去預約,點知佢話無得預約要親身去排,然後我再問有咩車去佢果度.......之後阿女一放學我地就趕去,點知一入到診所個姑娘問我係咪新症我話係,佢即刻話: ...
積分: 16617
積分: 2968
積分: 4653
原帖由 KiuKiu-Mama 於 11-2-1 10:23 發表 我當然知道"預約係唔等於新証"啦! 我只係想講如果我睇過就知無得預約亦都知間診所喺邊,點會打去問咁多問題!
積分: 55644
積分: 4821
積分: 2603
原帖由 Fansfamily 於 11-2-1 11:44 發表 係咪紅磡區呀,我都試過,因剛搬到附近,又感冒病了,唯有是但搵一個醫生睇,點知姑娘問有冇人介紹,我話冇,佢就話唔睇新症,真激死!
原帖由 Garfield 於 11-2-1 11:47 發表 你講個位係唔係姓三隻耳仔個位呢?
原帖由 晟媽 於 11-2-1 11:42 發表 呢個先係point! 打電 話問得咁多野個姑娘應該知你可能係新症, 係電話處佢應該早響吾收新症, 比我實鬧死佢.
原帖由 KiuKiu-Mama 於 11-2-1 12:08 發表 Yes.
積分: 18798
積分: 8513
公爵府
積分: 27490
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy