論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6878


1#
發表於 07-1-9 16:13 |只看該作者

印印第一日返工,你地會點安排呀?

各位好,本人係第一次請工人(印印),佢27號就會黎我屋企,開始有d緊張.
我己經plan好一d規則(但只有中文),我會讀一次佢聽叫佢簽名,請問無英文&印文說明得唔得呀?
我想知你地第一日印印返工會首先同佢地講d咩呀?例如規條等.


大宅

積分: 1628


2#
發表於 07-1-9 23:20 |只看該作者

Re: 印印第一日返工,你地會點安排呀?

早幾日fax份中文去agent度叫佢幫你translate左先, 佢地未必識聽架, 就算佢話識都係呃你架渣, 同埋你比份中文佢就算肯簽都冇法律效力喇.

咁你要快d咪下呢度d討論區, 有咩係最討我地厭既野抄抵佢, 叫佢唔可以犯, e.g. 黑面, 發脾氣, 講電話....... 出電話要幫佢keep起佢....要講早晨/早抖...... 食野要問過先食/或開一個工人食物盒......, 呢d野要早d講, 一開左頭就好難改架喇, 佢亦都會唔like.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo