jademama 寫道:
[quote]
Jessy 寫道:
但係豚油即係豬油, 所以d人話食明治bb會肥得快d, 睇你想個bb點羅.
我個bb就食和光堂的.
Jessy 寫道:
o個集講左話bb食既量唔多所以都無問題既, 你本身bb係大碼定細碼先, 因為我同老公都好大隻, 生個bb都8磅, 所以一定唔會選呢類奶粉怕食到bb太肥, 但如果你bb唔係大碼既可以考慮羅, 不過你提到便便唔好, 咁我諗a+未必岩你bb因為我bb食a+時d便便都係比較硬d羅, 仲有好多人話森永for便便好架喎, 或者你再問下其他人的意見.
[quote]
jademama 寫道:
[quote]
Jessy 寫道:
但係豚油即係豬油, 所以d人話食明治bb會肥得快d, 睇你想個bb點羅.
我個bb就食和光堂的.