跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 499


1#
發表於 07-5-25 17:06 |只看該作者

你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

我個女食緊A+, 但近日我比較緊每隻奶粉嘅成份,例如:

(以每100g計)

牌子 熱量 蛋白質 鈣質 葉酸 DHA
たんぱく質 カルシウム

A+ 528kcal 11g 410mg 84mcg 90mg
明治 505kcal 11.8g 380mg 100mcg 100mg

A+無列明用咩野油, 只係寫植物油. 而日本明治寫明"調整食用油脂(大豆白絞油、パーム核油(=palm nut oil棕櫚核油)、豚脂分別油、精製魚油).

睇落日本明治好啲, 起碼有魚油, 健康啲.

眾媽咪可否提供不同牌子嘅資料?


複式洋房

積分: 499


2#
發表於 07-5-25 17:19 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

sorry, 因format問題:-

たんぱく質 = 蛋白質
カルシウム = 鈣質


珍珠宮

積分: 48094

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


3#
發表於 07-5-25 18:00 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

但係豚油即係豬油, 所以d人話食明治bb會肥得快d, 睇你想個bb點羅.

我個bb就食和光堂的.
希望每天開心渡過 ;-)


別墅

積分: 860


4#
發表於 07-5-25 18:06 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

我個B一出世就食明治, 各方面都幾好, 尤其每日有便便同唔太熱氣!


複式洋房

積分: 499


5#
發表於 07-5-25 20:09 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

sandy66 寫道:
我個B一出世就食明治, 各方面都幾好, 尤其每日有便便同唔太熱氣!


我個女日日飲水, 人奶, 都唔係日日有便便, 多數3日, 所以好緊張奶粉啱唔啱佢.

咁你地喺邊度買日本奶粉?


複式洋房

積分: 499


6#
發表於 07-5-25 20:11 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

Jessy 寫道:
但係豚油即係豬油, 所以d人話食明治bb會肥得快d, 睇你想個bb點羅.

我個bb就食和光堂的.


你有無睇到有一集"最緊要健康", 講有豬油既奶粉會點呢? 有無問題?


珍珠宮

積分: 48094

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


7#
發表於 07-5-25 20:42 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

o個集講左話bb食既量唔多所以都無問題既, 你本身bb係大碼定細碼先, 因為我同老公都好大隻, 生個bb都8磅, 所以一定唔會選呢類奶粉怕食到bb太肥, 但如果你bb唔係大碼既可以考慮羅, 不過你提到便便唔好, 咁我諗a+未必岩你bb因為我bb食a+時d便便都係比較硬d羅, 仲有好多人話森永for便便好架喎, 或者你再問下其他人的意見.

jademama 寫道:
[quote]
Jessy 寫道:
但係豚油即係豬油, 所以d人話食明治bb會肥得快d, 睇你想個bb點羅.

我個bb就食和光堂的.


你有無睇到有一集"最緊要健康", 講有豬油既奶粉會點呢? 有無問題?[/quote]
希望每天開心渡過 ;-)


別墅

積分: 860


8#
發表於 07-5-25 23:24 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

我係响Re-on 訂架:http://www.re-on.com.hk


珍珠宮

積分: 48094

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


9#
發表於 07-5-25 23:53 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

我響卓悅買的.
希望每天開心渡過 ;-)


複式洋房

積分: 285


10#
發表於 07-5-26 08:58 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

我b都係食明冶, 每日都有便便, 未試過有硬便, 可能我都有比水飲, 之前係卓悅買, 每罐190,依家係birth.hk集體訂,1351(8罐),你係re-on買幾錢呀?sandy

sandy66 寫道:
我係响Re-on 訂架:http://www.re-on.com.hk
http://www.facebook.com/photo.php?pid=639193&l=98614&id=569859326


男爵府

積分: 6636


11#
發表於 07-5-26 09:40 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

記得其他topic既mami話

便便唔好的話就食森永
要個b肥d就食明治
冇特別就食和光堂


別墅

積分: 860


12#
發表於 07-5-26 16:45 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

$1520 (8 罐), 即$190罐 ! 我嗰陣揀明治除左係因為朋友介紹(佢地啲B食得幾好, 便便好), 亦因為人地話明治含嘅DHA係最高, 對腦部發展較好! (因我陀B時唔係好食鱼所以驚佢唔夠DHA) :-P :-P

[quote]
faikam 寫道:
我b都係食明冶, 每日都有便便, 未試過有硬便, 可能我都有比水飲, 之前係卓悅買, 每罐190,依家係birth.hk集體訂,1351(8罐),你係re-on買幾錢呀?sandy


男爵府

積分: 5295


13#
發表於 07-5-26 19:04 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

fungfungmami 寫道:
記得其他topic既mami話

便便唔好的話就食森永
要個b肥d就食明治
冇特別就食和光堂


咁雪印呢?


複式洋房

積分: 499


14#
發表於 07-5-26 19:14 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

Dear Jessy,

係囉!我都喺度諗緊唔知會唔會因為A+熱量高啲,所以熱氣啲,便便因此唔靚.你地明啦,見到個女Poo Poo咁辛苦,有時仲喊添,心都赤哂!

Thank you!


Jessy 寫道:
o個集講左話bb食既量唔多所以都無問題既, 你本身bb係大碼定細碼先, 因為我同老公都好大隻, 生個bb都8磅, 所以一定唔會選呢類奶粉怕食到bb太肥, 但如果你bb唔係大碼既可以考慮羅, 不過你提到便便唔好, 咁我諗a+未必岩你bb因為我bb食a+時d便便都係比較硬d羅, 仲有好多人話森永for便便好架喎, 或者你再問下其他人的意見.

[quote]
jademama 寫道:
[quote]
Jessy 寫道:
但係豚油即係豬油, 所以d人話食明治bb會肥得快d, 睇你想個bb點羅.

我個bb就食和光堂的.


你有無睇到有一集"最緊要健康", 講有豬油既奶粉會點呢? 有無問題?[/quote][/quote]


複式洋房

積分: 499


15#
發表於 07-5-26 19:19 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

Dear Sandy66,

其實我都係打算食試明治,因為我同我老公都唔食魚,但都知魚油對眼睛&個腦好,所以希望個女食明治,吸收多啲DHA先啦!

Thank you!


[quote]
sandy66 寫道:
$1520 (8 罐), 即$190罐 ! 我嗰陣揀明治除左係因為朋友介紹(佢地啲B食得幾好, 便便好), 亦因為人地話明治含嘅DHA係最高, 對腦部發展較好! (因我陀B時唔係好食鱼所以驚佢唔夠DHA) :-P :-P


複式洋房

積分: 499


16#
發表於 07-5-26 19:21 |只看該作者

Re: 你哋 BB食邊隻奶粉?有無比較過啲成份?

Oh sorry Jessy,
忘記答你-我個女係中碼偏細,明治應該OK! Thx!

[quote]
Jessy 寫道:
o個集講左話bb食既量唔多所以都無問題既, 你本身bb係大碼定細碼先, 因為我同老公都好大隻, 生個bb都8磅, 所以一定唔會選呢類奶粉怕食到bb太肥, 但如果你bb唔係大碼既可以考慮羅, 不過你提到便便唔好, 咁我諗a+未必岩你bb因為我bb食a+時d便便都係比較硬d羅, 仲有好多人話森永for便便好架喎, 或者你再問下其他人的意見.

[quote]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo