懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 271


1#
發表於 14-5-6 23:07 |只看該作者
三月尾係政府開刀,到依家已經個幾月,傷口已經埋口,但裏面仲係陰陰痛,行快少少都唔得,唔好話做運動減肥

請問各位媽媽幾時先會唔痛傷口無感覺??


伯爵府

積分: 15109


2#
發表於 14-5-6 23:52 |只看該作者

引用:三月尾係政府開刀,到依家已經個幾月,傷口

原帖由 984161 於 14-05-06 發表
三月尾係政府開刀,到依家已經個幾月,傷口已經埋口,但裏面仲係陰陰痛,行快少少都唔得,唔好話做運動減肥 ...
吾關政府開刀定私家開刀。因為開刀前後要1年先re cover。我私家開刀都係咁。

3#
發表於 14-5-7 13:30 |只看該作者
回覆 984161 的帖子

您好984161,剖腹其實有三層傷口:表面皮膚、腹膜及子宮,皮膚表面復元最快,但腹膜及子宮的傷口,可能需要半至到一年才完全康復架。如果有少少唔舒服都係正常,不過如果覺得好痛/成日都痛,
就要再睇醫生問清楚喇。

我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


大宅

積分: 1173


4#
發表於 14-5-7 13:41 |只看該作者

回覆:政府開刀仲係陰陰痛

我都係,開刀後42日!
裏面個傷口間唔中都有痛,訓覺打側都有時痛咖。



大宅

積分: 1956


5#
發表於 14-5-7 22:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+984161+於+14-05-06+發表三月

原帖由 芝芝吉 於 14-05-06 發表
吾關政府開刀定私家開刀。因為開刀前後要1年先re cover。我私家開刀都係咁。

...
請問,人地唔係話私家e生手勢好,痛一個星期就唔痛咩?


伯爵府

積分: 15109


6#
發表於 14-5-7 22:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 芝芝吉 於 14-05-06 發表吾關

原帖由 susupertomato 於 14-05-07 發表
請問,人地唔係話私家e生手勢好,痛一個星期就唔痛咩?
緊係吾係啦!唸下表皮好左,內部係血液長時間,點會吾痛,點會咁快好。只可以話,因為私家醫院醫生比止痛藥勁。咪吾痛。


伯爵府

積分: 15109


7#
發表於 14-5-7 22:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 susupertomato 於 14-05-07

原帖由 芝芝吉 於 14-05-07 發表
緊係吾係啦!唸下表皮好左,內部係血液長時間,點會吾痛,點會咁快好。只可以話,因為私家醫院醫生比止痛藥勁。 ...
還有,私家醫院醫生比止痛藥係比40日。如果食足40日。表皮好返,自我覺得吾痛。實際都係陰陰痛,加上個人忍痛能力不同。


大宅

積分: 2475


8#
發表於 14-5-8 00:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+芝芝吉+於+14-05-06+發表吾關

原帖由 susupertomato 於 14-05-07 發表
請問,人地唔係話私家e生手勢好,痛一個星期就唔痛咩?
我喺私家生,只係食左5日止痛藥,開完刀半個月內好間唔中用力抱b先有少少痛,之後就無痛啦




公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


9#
發表於 14-5-8 03:57 |只看該作者

回覆:政府開刀仲係陰陰痛

我諗可能係心理作用,和個人忍痛能力問題…
我兩胎都晌政府生,第一胎感覺係"學神"開刀,係條疤大條啲,傷口不是很痛,不過出院後仉要食幾日止痛藥。
第二胎我知道係顧問醫生開刀,條疤修得靚好多,聯兩針攪掂(第一胎5針),同埋傷口真係不算痛,頂得順,只係開完刀之後落地怕痛先要食止痛藥打底。


公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


10#
發表於 14-5-8 04:01 |只看該作者

引用:我諗可能係心理作用,和個人忍痛能力問題…

原帖由 mc_pigpig 於 14-05-08 發表
我諗可能係心理作用,和個人忍痛能力問題…
我兩胎都晌政府生,第一胎感覺係"學神"開刀,係條疤大條啲,傷 ...
呀…仲有補充。
就係開刀係傷及神經線的,條疤周圍啲肉、肚皮,好難好似以前咁,我現在摸落去都係好似麻痺左咁,有時會痕…

但只要唔係裡面子宮痛、大痛,係正常不過啦~


大宅

積分: 1956


11#
發表於 14-5-8 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mc_pigpig+於+14-05-08+發表

原帖由 mc_pigpig 於 14-05-08 發表
呀…仲有補充。
就係開刀係傷及神經線的,條疤周圍啲肉、肚皮,好難好似以前咁,我現在摸落去都係好似麻痺 ...
俾各位開過刀的媽媽再揀,會再揀開刀嗎?


伯爵府

積分: 15109


12#
發表於 14-5-8 22:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mc_pigpig 於 14-05-08 發表

原帖由 susupertomato 於 14-05-08 發表
俾各位開過刀的媽媽再揀,會再揀開刀嗎?
我會,因為要擇日。


公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


13#
發表於 14-5-8 22:32 |只看該作者

回覆:susupertomato 的帖子




大宅

積分: 1956


14#
發表於 14-5-10 09:30 |只看該作者

引用:會

原帖由 mc_pigpig 於 14-05-08 發表
其實成日有個想法,有冇可能出院後,入面個傷口冇啦啦爆係咁出血?聽落好似好危險咁


公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


15#
發表於 14-5-10 10:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mc_pigpig 於 14-05-08 發表

原帖由 susupertomato 於 14-05-10 發表
其實成日有個想法,有冇可能出院後,入面個傷口冇啦啦爆係咁出血?聽落好似好危險咁

...
正常唔會無啦啦爆既…生完盡量唔好拿重野囉


伯爵府

積分: 15459


16#
發表於 14-5-10 10:26 |只看該作者

回覆:政府開刀仲係陰陰痛

咁係唔係即係一年內都唔可以做運動減肥?


子爵府

積分: 11011


17#
發表於 14-5-10 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mc_pigpig 於 14-05-08 發表

原帖由 susupertomato 於 14-05-08 發表
俾各位開過刀的媽媽再揀,會再揀開刀嗎?
會, 開刀無想像中咁痛


禁止訪問

積分: 1732


18#
發表於 14-5-10 11:41 |只看該作者

回覆:KamMui 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2611

畀面勳章


19#
發表於 14-5-10 12:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mc_pigpig 於 14-05-08 發表

原帖由 susupertomato 於 14-05-08 發表
俾各位開過刀的媽媽再揀,會再揀開刀嗎?
會!我個時只係落床痛一下,之後都冇乜痛,出院前一日停左止痛藥都冇乜痛


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo