母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 27305


1#
發表於 15-5-19 12:23 |只看該作者
現在每天儲到1-2包冰奶 (5安),冰箱已快爆了,我大女唔肯飲,細女飲雪奶同埋身,唔考慮減泵,因為細女懶,唔肯啜太耐,想有多啲奶等佢一啖啜多啲,花無百日紅,奶量如恒指可升可跌(跌多過升)啲冰奶留住救急我會安心啲……點算好呢?


侯爵府

積分: 21319

我的育兒心得勳章


2#
發表於 15-5-19 14:15 |只看該作者

引用:現在每天儲到1-2包冰奶 (5安),冰箱已快

原帖由 feifei_baby 於 15-05-19 發表
現在每天儲到1-2包冰奶 (5安),冰箱已快爆了,我大女唔肯飲,細女飲雪奶同埋身,唔考慮減泵,因為細女懶 ...
舊d既拎去沖涼唔好哂!!


大宅

積分: 1591


3#
發表於 15-5-19 14:18 |只看該作者

回覆:feifei_baby 的帖子

keep 住清舊冰奶,由舊既飲起,咁就可以keep 住有出有入可以keep 耐d. 真係飲唔曬,沖涼,比自己浸下手都幾好。


公爵府

積分: 27305


4#
發表於 15-5-19 14:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 feifei_baby 於 15-05-19 發

原帖由 cream090909 於 15-05-19 發表
舊d既拎去沖涼唔好哂!!
沖涼落幾多?



大宅

積分: 1736


5#
發表於 15-5-19 16:17 |只看該作者
我落150-200 會視乎最耐個包奶係咩150/200奶袋裝住。因為仔仔已加固,所以只會用一個月內的冰奶,其他全用黎沖涼!仲有三十包左右。我都唔夠膽減泵,怕塞@@


侯爵府

積分: 21319

我的育兒心得勳章


6#
發表於 15-5-19 17:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cream090909 於 15-05-19 發

原帖由 feifei_baby 於 15-05-19 發表
沖涼落幾多?
通常都係200-300ml,倒埋落盤度。。


大宅

積分: 1024


7#
發表於 15-5-19 20:27 |只看該作者
我都係冰箱無位呢個原因將大約兩三個月嘅冰奶用嚟俾亞女沖涼,依家亞女飲緊4月中嘅冰奶。返工一日泵一次夠佢一餐食唔想泵咁多啦慢慢享受繄餵人奶嘅好處。


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


8#
發表於 15-5-20 01:19 |只看該作者
如果無儲備會唔安心,俾我會嗰日有幾多新奶可以冰,就拎返幾多冰奶出嚟溝水俾bb沖涼,多有多沖少有少沖 就算得一包冰奶溝一大盆水,沖完都係滑滑又潤


別墅

積分: 887


9#
發表於 15-5-20 02:32 |只看該作者

回覆:feifei_baby 的帖子

我會整母乳皂 keep到成年 又可替代bb沖涼液 不過一樣要搵地方存放




大宅

積分: 1694

我的育兒心得勳章


10#
發表於 15-5-20 09:44 |只看該作者
回覆 DicksonBaBa 的帖子

母乳皂真係好方法喎!之前我都係飲唔晒丟佐..



大宅

積分: 1447


11#
發表於 15-5-21 11:10 |只看該作者

回覆:我媽叫我倒咗啲奶,咪哂奶袋……

有無試過整水果奶俾大女試?不過最好用雪奶。。。冰奶又真係好so! 我仔細時都係日日用冰奶沖涼,用5,6oz開半盤水,之後無點pump奶就揾人整左人奶皀,十幾安左右人奶已做到十幾塊。。。用足一年,自己都用埋一份,現在期待第二胎出世,可以再俾哥哥飲人奶同整人奶皀沖涼!




男爵府

積分: 6160


12#
發表於 15-5-21 12:31 |只看該作者

引用:有無試過整水果奶俾大女試?不過最好用雪奶

原帖由 yannietimb 於 15-05-21 發表
有無試過整水果奶俾大女試?不過最好用雪奶。。。冰奶又真係好so! 我仔細時都係日日用冰奶沖涼,用5,6oz開 ...
請問人奶皂可以係邊到整?




大宅

積分: 4272


13#
發表於 15-5-21 12:46 |只看該作者

引用:有無試過整水果奶俾大女試?不過最好用雪奶

原帖由 yannietimb 於 15-05-21 發表
有無試過整水果奶俾大女試?不過最好用雪奶。。。冰奶又真係好so! 我仔細時都係日日用冰奶沖涼,用5,6oz開 ...
冰奶整人奶梘會唔會好so?




大宅

積分: 1447


14#
發表於 15-5-21 15:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yannietimb+於+15-05-21+發表

原帖由 cc0202 於 15-05-21 發表
請問人奶皂可以係邊到整?
我之前係朋友既朋友幫忙整,樣就唔係幾靚,但我見facebook/bk好多時有人分享造人奶皀既地方,你可以嘗試search下!




大宅

積分: 1447


15#
發表於 15-5-21 15:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yannietimb+於+15-05-21+發表

原帖由 cssmandy 於 15-05-21 發表
冰奶整人奶梘會唔會好so?
唔so啊,我自己都有用!我仲用過期冰奶




首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo