嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 492


1#
發表於 08-7-6 23:18 |只看該作者
仔仔宜家 15 個月, 好難買到連身嘅游水衣, 今日終於係永安搵到, 試上身好似鬆左少少 (衫身), 佢已經著埋片片; 其實買唔買好呢, 大件少少會唔會有影响呢 (意思係怕入水)??? 細件果 d 又好似好貼身仔仔好唔自然, 好似 "mount" 住佢咁.

請各位媽咪俾 d 意見啦.


珍珠宮

積分: 34140


2#
發表於 08-7-7 12:20 |只看該作者
泳衣濕水後應該會鬆d架!


複式洋房

積分: 309


3#
發表於 08-7-8 04:45 |只看該作者
吉之島有好多款揀


珍珠宮

積分: 46902

畀面勳章


4#
發表於 08-7-8 07:39 |只看該作者

回覆 #1 siuBmama 的文章

緊少少會好d,因為落水會鬆啦。


子爵府

積分: 12559


5#
發表於 08-7-8 10:16 |只看該作者
我個bb而家先7個月, 件游水衣95碼, 著上身都好鬆, 不過冇問題呀! 不過佢件游水衣係連身既, 有袖短褲款!


複式洋房

積分: 492


6#
發表於 08-7-8 13:45 |只看該作者
咁想問吓你.... 你 BB 著過件游水衣去游水未呀? 我睇中果款係少少高領, 中袖同有少少褲腳架.

你個 BB 有無著埋游水片片呀?


原文章由 magcat 於 08-7-8 10:16 發表
我個bb而家先7個月, 件游水衣95碼, 著上身都好鬆, 不過冇問題呀! 不過佢件游水衣係連身既, 有袖短褲款!


子爵府

積分: 12559


7#
發表於 08-7-8 13:53 |只看該作者
著過去游水4次啦, 有著片片!


男爵府

積分: 8663


8#
發表於 08-7-8 15:09 |只看該作者
我買俾仔仔果件泳衣果款同你睇中既款一樣 - 高領, 中袖同有少少褲腳 ha ha 我買時都係大件少少, 係就係大件d, 但下水時, 因件泳衣是一件頭, 又唔會甩, 所以無防. 至於著唔著游水片片, 我認為一定要著, 萬一亞b 疴 ng ng, 點算??

原文章由 siuBmama 於 08-7-8 13:45 發表
咁想問吓你.... 你 BB 著過件游水衣去游水未呀? 我睇中果款係少少高領, 中袖同有少少褲腳架.

你個 BB 有無著埋游水片片呀?


[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.


複式洋房

積分: 492


9#
發表於 08-7-9 23:36 |只看該作者
大少少就大少少啦,,,, 聽完咁多位媽咪嘅意見, 我決定買左佢.....

其實我要佢著片片唔係怕佢會 ng ng, 只係怕佢尿尿左整 dirty 左 d 水就唔係咁好啦,,,,

我隻小朋友宜行可以行得幾步, 少少穩啦, 諗住等好天 d 就帶佢去泳池玩吓水, 到佢真係行得好好, 我先會帶佢去沙灘.....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo