我買俾仔仔果件泳衣果款同你睇中既款一樣 - 高領, 中袖同有少少褲腳 ha ha
我買時都係大件少少, 係就係大件d, 但下水時, 因件泳衣是一件頭, 又唔會甩, 所以無防. 至於著唔著游水片片, 我認為一定要著, 萬一亞b 疴 ng ng, 點算??
原文章由 siuBmama 於 08-7-8 13:45 發表 
咁想問吓你.... 你 BB 著過件游水衣去游水未呀? 我睇中果款係少少高領, 中袖同有少少褲腳架.
你個 BB 有無著埋游水片片呀?
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.