1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   2


別墅

積分: 866


1#
發表於 15-11-7 23:57 |只看該作者
今日同小朋友去面試。表現一般。所以都無太大信心。請問有無同一日去面試的JM?你地的小朋友表現點




大宅

積分: 1176


2#
發表於 15-11-8 00:04 |只看該作者

回覆:leeshan 的帖子

有阿,係net老師in, 全程英文問,我仔都答到9成,好感恩,收吾收都好,都好滿意了


珍珠宮

積分: 46934

虎到金來勳章 牛年勳章 認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 15-11-8 00:57 |只看該作者

回覆:今日K1 interview

我小朋友有d做唔到,但我都好滿意,因為係超細b in k1,若真係無間收就玩多一年先讀




大宅

積分: 1297


4#
發表於 15-11-8 15:32 |只看該作者

引用:今日同小朋友去面試。表現一般。所以都無太

原帖由 leeshan 於 15-11-07 發表
今日同小朋友去面試。表現一般。所以都無太大信心。請問有無同一日去面試的JM?你地的小朋友表現點



...
想問下..若果真係冇學校收咁可以點架?
咁咪冇書讀架?





翡翠宮

積分: 94880


5#
發表於 15-11-8 17:52 |只看該作者
係唔係佢太緊張啊?又唔好咁擔心,可能會收呢


公爵府

積分: 27000

叻叻勳章


6#
發表於 15-11-9 09:14 |只看該作者
我IN N果時都有咁既感覺..好頭痛.


大宅

積分: 1573


7#
發表於 15-11-9 23:03 |只看該作者

回覆:leeshan 的帖子

我重煩帶個大囝去interview...攪攪震...整估老師...老師問佢邊個帶佢嚟...佢好奸咁笑住答\'\'阿婆\"




伯爵府

積分: 17545


8#
發表於 15-11-10 06:10 |只看該作者

引用:我重煩帶個大囝去interview...攪攪震...整

原帖由 lhwhazal 於 15-11-09 發表
我重煩帶個大囝去interview...攪攪震...整估老師...老師問佢邊個帶佢嚟...佢好奸咁笑住答''阿婆" ...


我仔係超細b in K 同超大b in N,兩樣都有。明顯N既問題就無難度,K就有d唔識。我仔好搞笑,老師問距蛋糕上面吹個d係乜,距唔識,老師提距係\'蠟咩呀\',距考慮左一陣,大聲講,\'蠟筆!\',笑到我同老師肚痛,好開心!




珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 15-11-10 09:51 |只看該作者
所以大的就點都會好D.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo