爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 163


1#
發表於 15-12-6 02:14 |只看該作者
小弟車保(三保)來年2月份到期
上年為p牌 自己名出保險
夠25歲 家庭車05年車 首年保費為5500
前年7月已成功考獲車牌,至來年2月為止,車齡為一年8個月 冇違規記錄 亦無claim過份保險

想問問如果第二年牌 續保 價錢為多少才合理?係咪夠一年如無意外情況下會有20%NCB又會平d?

希望師兄們分享指教下




複式洋房

積分: 163


2#
發表於 15-12-6 21:48 |只看該作者

回覆:車保問題

Somebody knows?




子爵府

積分: 14954


3#
發表於 15-12-9 10:10 |只看該作者

回覆:車保問題

留名想知




複式洋房

積分: 241


4#
發表於 15-12-11 09:35 |只看該作者
如果有五年牌,千三千四到,年半牌要睇佢加你幾多,多數二三千。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo