夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4123


1#
發表於 08-9-15 23:57 |只看該作者
打老婆? 叫雞? 包二奶? 賭錢? 吸毒? 爭人週身數?
你地會唔會包容佢地呀?


男爵府

積分: 6052


2#
發表於 08-9-15 23:59 |只看該作者
你講個六樣我都唔會包容架喎!

原文章由 twiggyland7 於 08-9-15 23:57 發表
打老婆? 叫雞? 包二奶? 賭錢? 吸毒? 爭人週身數?
你地會唔會包容佢地呀?


禁止發言

積分: 700


3#
發表於 08-9-16 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


4#
發表於 08-9-16 00:51 |只看該作者
打老婆? 叫雞? 包二奶? 賭錢? 吸毒?
以上都系佢自己攞來既, 所以唔會原諒!

爭人週身數?
依樣, 或者唔系佢本身想o甘, 周人數可以好多原因, 所以都可以包容


男爵府

積分: 6052


5#
發表於 08-9-16 00:54 |只看該作者
我會睇佢咩原因欠人就身咭數羅, 除左生意上或者幫屋企人, 唔係乜都唔可以接受!

原文章由 等運到 於 08-9-16 00:51 發表
打老婆? 叫雞? 包二奶? 賭錢? 吸毒?
以上都系佢自己攞來既, 所以唔會原諒!

爭人週身數?
依樣, 或者唔系佢本身想o甘, 周人數可以好多原因, 所以都可以包容 ...


大宅

積分: 1118


6#
發表於 08-9-16 01:29 |只看該作者
仲有脾氣臭當,狂燥打細佬仔~

仲有佢亞媽佢屋企人啱晒,老婆就錯晒~

仲有佢有做野,你無番工,佢就大帝晒~

仲有老婆有做野,家用就比細細份,d錢留嚟自己花費~



原文章由 twiggyland7 於 08-9-15 23:57 發表
打老婆? 叫雞? 包二奶? 賭錢? 吸毒? 爭人週身數?
你地會唔會包容佢地呀?

[ 本文章最後由 小泳 於 08-9-16 01:41 編輯 ]


大宅

積分: 1272


7#
發表於 08-9-16 02:59 |只看該作者
"仲有佢亞媽佢屋企人啱晒,老婆就錯晒"

yes! 我c6咪就係咁. 愚孝到不得了. 永遠亞媽岩, 佢家人幾疏幾親都係佢家人岩. 我家人爸媽都係衰人


大宅

積分: 2325


8#
發表於 08-9-16 11:21 |只看該作者
究竟男人是什麼東西 ? 為什麼做女人的要愛他們 ?


佢有做野,你無番工,佢就大帝晒~ 重要睇你唔起

老婆有做野,家用就比細細份,d錢留嚟自己花費~ 又驚你睇唔起佢




原文章由 小泳 於 08-9-16 01:29 發表
仲有脾氣臭當,狂燥打細佬仔~

仲有佢亞媽佢屋企人啱晒,老婆就錯晒~

仲有佢有做野,你無番工,佢就大帝晒~

仲有老婆有做野,家用就比細細份,d錢留嚟自己花費~



...
學習吧! 有方法令孩子開竅[廣告]


公爵府

積分: 28065


9#
發表於 08-9-16 18:05 |只看該作者
對個家對老婆仔女不聞不問..放工返到屋企只係顧住做自己野..咁樣個老婆同仔女咪等於無老公無亞爸LOR..哩樣肯定比起個老公出去滾更加慘!


大宅

積分: 1118


10#
發表於 08-9-16 18:41 |只看該作者
Ivy124

我都見過去滾既男人 ,番到屋企/係老婆面前好錫老婆仔女, 講真, 若我比我揀, 真係可能去滾吾係最慘, 好似你講 e 種, 有苦說不出, 有人仲會安慰你,去吾去滾已經好好啦



原文章由 Ivy124 於 08-9-16 18:05 發表
對個家對老婆仔女不聞不問..放工返到屋企只係顧住做自己野..咁樣個老婆同仔女咪等於無老公無亞爸LOR..哩樣肯定比起個老公出去滾更加慘!


子爵府

積分: 11438

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 08-9-17 05:45 |只看該作者
樓主你講個D全部都袞!但講漏左1樣係 "爛飲"

[ 本文章最後由 purplechili 於 08-9-17 05:46 編輯 ]


大宅

積分: 1113


12#
發表於 08-9-17 08:40 |只看該作者
not only man, i know alot of woman are like this now.....
原文章由 purplechili 於 08-9-17 05:45 發表
樓主你講個D全部都袞!但講漏左1樣係 "爛飲"


男爵府

積分: 5786


13#
發表於 08-9-17 13:13 |只看該作者
原文章由 twiggyland7 於 08-9-15 23:57 發表
打老婆? 叫雞? 包二奶? 賭錢? 吸毒? 爭人週身數?
你地會唔會包容佢地呀?


賭錢: 我老公會賭, 但佢有上限, 次次過1千佢就會收..所以唔係爛睹的話, 我覺得OK

如果係為屋企,為生意欠人錢. 做人老婆就要一起同佢分擔.


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 08-9-17 13:28 |只看該作者
to me
叫雞 and 包二奶


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 08-9-17 14:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 08-9-17 15:36 |只看該作者
u are right
原文章由 焦糖奶茶 於 08-9-16 00:09 發表


除左爭人週身數(如果係生意上)

個d全部係死罪
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


大宅

積分: 4123


17#
發表於 08-9-18 20:32 |只看該作者
好認同!!
原文章由 小泳 於 08-9-16 01:29 發表
仲有脾氣臭當,狂燥打細佬仔~

仲有佢亞媽佢屋企人啱晒,老婆就錯晒~

仲有佢有做野,你無番工,佢就大帝晒~

仲有老婆有做野,家用就比細細份,d錢留嚟自己花費~



...


男爵府

積分: 8008


18#
發表於 08-9-18 21:51 |只看該作者
同第二個女人發生左感情


大宅

積分: 1217


19#
發表於 08-9-19 11:45 |只看該作者
最衰係咩? 衰咸濕出事囉...


民房

積分: 17


20#
發表於 08-9-20 00:30 |只看該作者
原文章由 man4good 於 08-9-19 11:45 發表
最衰係咩? 衰咸濕出事囉...


唔咸濕就唔係男人啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo