母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2350


1#
發表於 08-10-3 14:51 |只看該作者
係呢度見到好多媽咪都話餵人奶得唔到老公既支持,我愈來愈覺得我老公真係好好。

剛開始餵人奶時,遇到好多問題,佢會幫我上網睇下邊隻奶泵、奶袋最好用,又會去問下佢d有bb既朋友,我初初唔夠奶時,有時好唔開心,佢又唔會比壓力我,佢會同我講有幾多餵幾多,食少少奶粉都唔係問題,半夜bb食奶,佢會將bb抱埋我身邊等我餵(第二日佢要返工,但我仲放緊假),bb食完,換片、補奶粉、暗bb訓都係佢做(因為佢話要休息多d先會多d奶,所以唔比我做)。

到我開始返工,每日係公司泵奶要帶好多野,佢會接我放工幫我攞野,又會幫我洗泵蒸泵,有時我會同佢呻辛苦,佢又會話最緊要我覺得舒服,餵唔餵都冇所謂。

宜家我已經可以全人奶,打算餵到bb唔食為止,佢又會支持我,話由我決定。

唔係想晒命,不過我真係好多謝我老公


別墅

積分: 636


2#
發表於 08-10-3 14:56 |只看該作者
你老公真係好好...
佢咁支持你, 你一定要努力呀!


大宅

積分: 2746


3#
發表於 08-10-3 15:32 |只看該作者
你老公真係無得頂呀!
你真係好幸福呀!
:-D


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 08-10-3 15:57 |只看該作者
身邊有人支持自己是一件最幸福的事啊!


大宅

積分: 2267


5#
發表於 08-10-3 16:46 |只看該作者


禁止訪問

積分: 9249

醒目開學勳章


6#
發表於 08-10-4 02:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 351


7#
發表於 08-10-4 05:16 |只看該作者
好感動啊!!
樂樂B係06年5月尾出世。 :-)[img][url=http://www.babyhome.com.tw/bb/173039[/img]]入嚟睇吓我啦![/url]


珍珠宮

積分: 32869


8#
發表於 08-10-4 10:46 |只看該作者
原文章由 jj032008 於 08-10-3 14:51 發表
係呢度見到好多媽咪都話餵人奶得唔到老公既支持,我愈來愈覺得我老公真係好好。

剛開始餵人奶時,遇到好多問題,佢會幫我上網睇下邊隻奶泵、奶袋最好用,又會去問下佢d有bb既朋友,我初初唔夠奶時,有時好唔開心,佢又唔會比壓力 ...

恭喜你有個咁體貼o既老公


男爵府

積分: 8186


9#
發表於 08-10-4 18:50 |只看該作者
恭喜你 啊!

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




大宅

積分: 2043


10#
發表於 08-10-5 07:38 |只看該作者
你一定要記低, bb大咗比佢知人奶b快高長大daddy都好大功勞!


大宅

積分: 2240


11#
發表於 08-10-5 13:31 |只看該作者
你老公真抵讚,恭喜你有個好老公!!!
http://lbff.lilypie.com/CsFWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Breastfeeding tickers" /></a>


男爵府

積分: 5081


12#
發表於 08-10-5 20:46 |只看該作者
真係恭喜你有個如此體貼的老公!羨慕c.
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 3506


13#
發表於 08-10-5 22:05 |只看該作者
有一個體貼的老公你都是幸運

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo