論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 480


1#
發表於 16-4-8 20:28 |只看該作者
姐姐在我家做了3年,平時做野都幾好,清潔乾淨,肯同小朋友玩,最近收到追數電話和信,應該炒嗎?請大家給我些意見!本人係fulltime媽




男爵府

積分: 6420


2#
發表於 16-4-8 23:04 |只看該作者

回覆:姐姐借了3間財仔

俾個期限佢,叫佢自己攪掂,唔得就叫佢俾辭職信,千祈唔好幫佢還,佢哋真係老鳳d僱主幫佢哋還架




複式洋房

積分: 480


3#
發表於 16-4-10 00:16 |只看該作者

回覆:姐姐借了3間財仔

謝謝你的意見!




洋房

積分: 77


4#
發表於 16-4-10 00:24 |只看該作者

回覆:venus0317 的帖子

其實會否仲有其他借貸呀?我前工人一共借左6間財務公司!不如同姐姐傾下!





複式洋房

積分: 480


5#
發表於 16-4-10 00:31 |只看該作者

回覆:姐姐借了3間財仔

已問了姐姐,她説是幫親友借的,借了3間,每間借了幾仟,今個月會凊還,所以比一次機會佢,希望佢真係會改變,見佢平時表現良好,肯陪仔仔玩,清㓗都乾淨,肯學肯做,宜家要請個正常姐姐真的好難




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo