親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 8081


1#
發表於 16-6-27 01:03 |只看該作者
準備9月頭帶歲半b一齊自由行韓國,但本身自己都未去過韓國,plan行程一頭霧水,請各位jm俾啲建議!?主題樂園、酒店???(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 3077


2#
發表於 16-6-27 15:39 |只看該作者
我後日出發 bb都係歲半呵呵


別墅

積分: 679


3#
發表於 16-6-27 16:20 |只看該作者
yanyanb0401 發表於 16-6-27 01:03
準備9月頭帶歲半b一齊自由行韓國,但本身自己都未去過韓國,plan行程一頭霧水,請各位jm俾啲建議!?主題樂 ...

住民宿,有爐頭可以煮野比佢食!


別墅

積分: 679


4#
發表於 16-6-27 16:26 |只看該作者
yanyanb0401 發表於 16-6-27 01:03
準備9月頭帶歲半b一齊自由行韓國,但本身自己都未去過韓國,plan行程一頭霧水,請各位jm俾啲建議!?主題樂 ...

主題樂園...
樂天世界-方便,喺蠶室站,有室內室外。
愛寶樂園-有動物睇,有小朋友遊戲。
不過我覺得愛寶好玩好多,不過就遠D


男爵府

積分: 8081


5#
發表於 16-6-27 21:21 |只看該作者
Cmy8372 發表於 16-6-27 15:39
我後日出發 bb都係歲半呵呵

等你回來分享下


男爵府

積分: 8081


6#
發表於 16-6-27 21:22 |只看該作者
(☆_☆) 發表於 16-6-27 16:26
主題樂園...
樂天世界-方便,喺蠶室站,有室內室外。
愛寶樂園-有動物睇,有小朋友遊戲。

我都打算去愛寶樂園,路程很遠嗎?會好貴嗎?


大宅

積分: 3077


7#
發表於 16-6-27 21:36 |只看該作者
我去兒童大公園


別墅

積分: 679


8#
發表於 16-6-29 18:39 |只看該作者
yanyanb0401 發表於 16-6-27 21:22
我都打算去愛寶樂園,路程很遠嗎?會好貴嗎?

遠架,你要預左早D出發。明洞一早有車去,₩12000一位,車程一個鐘多D。不過地鐵愛寶站都開左,車程要2個鐘,不過車費只需₩3245。要自己取捨。
入場費去愛寶樂園個網睇下,佢有時做優惠!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo