婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 391


1#
發表於 16-8-15 11:39 |只看該作者
BB開始食固,上星期一同左6299講食左蛋黃,佢地懶係野咁教我呢幾日內唔好俾佢食其他野;點知星期五嗰日我發現呀仔d便便有一條條黑色,即刻叫我老公問吓奶奶有冇比其他野佢食,我奶奶話冇,死口唔認,仲要賴BB自己食咗啲毛巾碎;第二日問返老爺(嗰時奶奶唔喺度)佢竟然話有餵BB食香蕉;我個下真係唔知點應佢好囉!又係你地教我唔好餵BB食其他野,點知自己又餵咗,我都算啦,而家問返又唔敢認,好在上網睇過話因為食蕉姐,如果唔係我咪又要帶個仔去醫院。敢做唔敢認咁不如唔好做!真係堅嬲囉!


男爵府

積分: 5713


2#
發表於 16-8-15 12:51 |只看該作者
比6299湊?


禁止訪問

積分: 896


3#
發表於 16-8-15 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1606


4#
發表於 16-8-15 13:25 |只看該作者

回覆:CKBB2015 的帖子

係我會會說話講

一有咩就講:上次你比完阿B食香蕉都唔認啦!



水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 16-8-15 14:50 |只看該作者

回覆樓主:

毛巾碎
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 59284


6#
發表於 16-8-15 15:33 |只看該作者
呢件事一定要話俾C6知,唔係以為bb出事又要去睇醫生


複式洋房

積分: 391


7#
發表於 16-8-15 15:34 |只看該作者
xavierma215 發表於 16-8-15 12:51
比6299湊?



複式洋房

積分: 391


8#
發表於 16-8-15 15:35 |只看該作者
sindy999 發表於 16-8-15 13:21
換係我.我都會堅嬲......仲要鬧又唔鬧得個下激氣!

真係谷爆


複式洋房

積分: 391


9#
發表於 16-8-15 15:36 |只看該作者
Summer_tsui 發表於 16-8-15 13:25
係我會會說話講

一有咩就講:上次你比完阿B食香蕉都唔認啦!

唉,如果可以俾說話佢地聽,就唔洗呢度呻啦~


複式洋房

積分: 391


10#
發表於 16-8-15 15:36 |只看該作者
chowqv 發表於 16-8-15 14:50
毛巾碎

咁既說話都講得出,真係火都黎


複式洋房

積分: 391


11#
發表於 16-8-15 15:37 |只看該作者
dinosaurmum 發表於 16-8-15 15:33
呢件事一定要話俾C6知,唔係以為bb出事又要去睇醫生

有呀~好彩佢都覺得佢地唔岩咋~


翡翠宮

積分: 94880


12#
發表於 16-8-16 12:53 |只看該作者
講大話就最唔好喇,一定要話下佢哋


複式洋房

積分: 391


13#
發表於 16-8-16 15:26 |只看該作者
wahiuma 發表於 16-8-16 12:53
講大話就最唔好喇,一定要話下佢哋

岩岩老公打去問奶奶,佢竟然話:俾左好少姐!.....跟住因為佢打緊牌,所以老公諗仙土遲啲先話佢。但他聽到都已經嬲爆!小小唔係野黎既?就係因為呀仔仲係bb,所有野都係俾小小試下!而家同我講小小姐咁?太過分!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 16-8-16 16:08 |只看該作者
要講, 但講完, 呻完就算了...

其實老人家, 真係冇義務責任要幫後生照顧小朋友的...一係自己湊或者請工人湊


珍珠宮

積分: 44848


15#
發表於 16-8-16 18:57 |只看該作者

回覆樓主:

我6299都成日講大話掩飾自己既錯
超憎


珍珠宮

積分: 44848


16#
發表於 16-8-16 18:58 |只看該作者

回覆樓主:

我6299都成日講大話掩飾自己既錯
超憎


水晶宮

積分: 59284


17#
發表於 16-8-16 21:48 |只看該作者
CKBB2015 發表於 16-8-15 15:37
有呀~好彩佢都覺得佢地唔岩咋~


的確係佢哋唔岩,最唔好就係講大話,有就有冇就冇嘛


複式洋房

積分: 391


18#
發表於 16-8-16 23:15 |只看該作者
wcpcelia 發表於 16-8-16 16:08
要講, 但講完, 呻完就算了...

其實老人家, 真係冇義務責任要幫後生照顧小朋友的...一係自己湊或者請工人湊 ...

我都知佢地無義務,但其實我係唔想俾佢地湊,係佢地好想湊,仲同曬佢地啲朋友講,所以先俾佢地湊。當然啦,我唔會當面話佢地,但我會叫老公出聲等佢知道個嚴重性囉。


別墅

積分: 533


19#
發表於 16-8-16 23:22 |只看該作者

回覆:好嬲!神又係你鬼又係你!

俾得老爺奶奶一定會有呢D情況發生,仲要唔止一次,你話得幾多次呢?
老人家湊既方式一定會同自己唔同
你又可以睇得幾多次呢?
第時仲激心。
你換個角度來諗下,佢地話哂都係佢地爺爺嬤嬤,點會傷害自己孫呀,只可以話佢地無知,要增長知識



點評

wcpcelia    發表於 16-8-17 08:24


複式洋房

積分: 391


20#
發表於 16-8-17 00:07 |只看該作者
bl520wlau 發表於 16-8-16 23:22
俾得老爺奶奶一定會有呢D情況發生,仲要唔止一次,你話得幾多次呢?
老人家湊既方式一定會同自己唔同
你又 ...

其實湊仔方式唔一致我都有心理準備,我只係希望佢地唔好講大話姐。當初係佢地叫我餵完呀仔食一種食物時要等7日先好俾其他,結果反而係佢地做唔到,我都算啦,但點解要講大話先?而家係bb便便有問題,所以先問佢地,如果真係為左呀b好,佢地唔應該講大話。食錯食物可大可小家嘛

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo