1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 119


1#
發表於 16-9-7 16:06 |只看該作者
BB16個月, 成日見到人, 不管爸爸定陌生人, 一手大力打落度.有時係估佢想同人打招呼, 有時好似玩到癲控制唔到D力.
可以點教?唔想成日罵佢...咁細個人仔...但又驚佢習以為常...
請教各位幫忙!


水晶宮

積分: 59284


2#
發表於 16-9-7 16:44 |只看該作者
佢太細個啦,未識控制力度,唔好鬧佢,隻需要話佢知痛


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


3#
發表於 16-9-7 20:52 |只看該作者
我覺得佢都唔系故意既,佢應該就係覺得好玩,不過有時候見到唔識既小朋友都系咁,就要嚴肅小小話佢喇,唔可以隨便打人,冇禮貌架


珍珠宮

積分: 45321


4#
發表於 16-9-7 21:30 |只看該作者
唔好罵佢
不過要同佢講道理
咁樣做系唔好嘅
要學識有禮貌~


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


5#
發表於 16-9-8 13:52 |只看該作者
小朋友唔識注重下度,多D同BB溝通。


珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 16-9-8 14:10 |只看該作者
佢地可能想表達一D野.....


大宅

積分: 2915

環保接龍勳章


7#
發表於 16-9-10 00:33 |只看該作者
我仔一歲開始到宜家都係要打人,我都好擔心!


珍珠宮

積分: 39566


8#
發表於 16-9-10 10:46 |只看該作者
一定要教育佢。可能佢未必知道系錯誤行為,純粹系覺得好玩。不過一定要制止佢。


洋房

積分: 94


9#
發表於 16-9-10 14:29 |只看該作者
mangege 發表於 16-9-7 16:06
BB16個月, 成日見到人, 不管爸爸定陌生人, 一手大力打落度.有時係估佢想同人打招呼, 有時好似玩到癲控制唔 ...

我仔都是但只係打家姐一個


複式洋房

積分: 361


10#
發表於 16-9-13 02:30 |只看該作者

回覆:mangege 的帖子

我仔都會,我知佢係想同我玩或者想叫我,但唔識控制力度。當佢大力打我嘅時候,我會叫佢輕輕力,然後捉住佢手教佢輕輕力摸我塊面或者膊頭,一邊摸一邊講:要輕輕力,佢明白咁就叫輕力,不過過一陣又唔記得,唯有下次又再講,我唸教多d佢就明同會記得




珍珠宮

積分: 39162

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 笑得好勳章


11#
發表於 16-9-13 13:35 |只看該作者
見佢一郁手就要停止唔比佢再玩...


大宅

積分: 2423


12#
發表於 16-9-18 00:32 |只看該作者
我仔都係呀,但佢係好明顯唔鐘意就會摵人,我試過同佢講道理試過嚴肅話佢但佢都係咁,摵人手勢真係超唔好,都唔知可以點教先有用...


珍珠宮

積分: 35821


13#
發表於 16-9-18 15:25 |只看該作者
一定要糾正,如果好似妳所講佢只係想同人打招呼,苷妳就示範俾佢睇


大宅

積分: 1996

畀面勳章


14#
發表於 16-9-20 11:14 |只看該作者
越打越難教, 唔應該打返佢~~


大宅

積分: 1148


15#
發表於 16-9-21 12:19 |只看該作者

回覆樓主:

唉 我個囡15個月 都係好中意打人丫 打我 打爸爸 打其他人 都係大巴大巴咁車埋黎 又扯人頭髮 教極都吾明 有時真係好勞氣

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo