我都曾有類似感覺, 曾感不開心, 覺得好像籠中的小鳥一樣失去了自由, 考試期間, 外面天朗氣清, 但我只能在家中幫孩子溫習.後來心情好轉了, 就無咁唔開心.
我自己就用以下方法減壓:
1. 找親人分擔--例如老公負責溫部分科目, 或者溫習期間, 老公負責其他家務, 讓我可以專心溫習.
2.給自己和孩子小獎勵--考試不單大人有壓力, 小朋友也有. 周六日溫完書後, 騰出部分時間外出, 可以做自己和孩子喜歡的事. 或者放學後溫部分書, 之後讓孩子看自己喜歡的電視節目, 或者獎他一些小食飲品之類.考試完後可以去旅行, 一家開心吓.
3.培養積極心態--既然要玩呢個遊戲, 就要積極面對.幫孩子溫習, 可澄清佢唔明既知識, 又可提升成績, 有助日後升學, 雖然係持久戰, 但今日的付出, 係將來的成果, 是苦也是甜, 流淚撒種, 就歡呼收割. 所謂Nopay, no gain, 多勞多得.
同孩子一齊經歷呢段日子和挑戰, 辛苦得嚟有價值.到左佢地大個d, 或者升左上中學, 你就無咁辛苦啦. 成功在望, 加油呀!!