夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 1962


1#
發表於 17-3-18 19:14 |只看該作者
本帖最後由 ysly3 於 20-1-18 19:53 編輯

1234567


公爵府

積分: 27827


2#
發表於 17-3-22 14:20 |只看該作者
回覆 ysly3 的帖子

我都曾有類似感覺, 曾感不開心, 覺得好像籠中的小鳥一樣失去了自由, 考試期間, 外面天朗氣清, 但我只能在家中幫孩子溫習.後來心情好轉了, 就無咁唔開心.

我自己就用以下方法減壓:

1. 找親人分擔--例如老公負責溫部分科目, 或者溫習期間, 老公負責其他家務, 讓我可以專心溫習.

2.給自己和孩子小獎勵--考試不單大人有壓力, 小朋友也有. 周六日溫完書後, 騰出部分時間外出, 可以做自己和孩子喜歡的事. 或者放學後溫部分書, 之後讓孩子看自己喜歡的電視節目, 或者獎他一些小食飲品之類.考試完後可以去旅行, 一家開心吓.


3.培養積極心態--既然要玩呢個遊戲, 就要積極面對.幫孩子溫習, 可澄清佢唔明既知識, 又可提升成績, 有助日後升學, 雖然係持久戰, 但今日的付出, 係將來的成果, 是苦也是甜, 流淚撒種, 就歡呼收割. 所謂Nopay, no gain, 多勞多得.


同孩子一齊經歷呢段日子和挑戰, 辛苦得嚟有價值.到左佢地大個d, 或者升左上中學, 你就無咁辛苦啦. 成功在望, 加油呀
!!


水晶宮

積分: 59284


3#
發表於 17-3-22 15:31 |只看該作者
小朋友壓力都好大,平時休息就出去family day下,唔好成日讀書讀書


男爵府

積分: 7281


4#
發表於 17-3-22 22:12 |只看該作者
期望越高, 壓力越大, 緊張多, 壓力多 , 盡力而為便足夠。


伯爵府

積分: 15295

畀面勳章


5#
發表於 17-3-24 16:44 |只看該作者

回覆樓主:

唔好到考試前先溫書,日日溫少少,每日寫重點,到考前提一提重點即可。


大宅

積分: 1199


6#
發表於 17-3-25 10:40 |只看該作者
依家D媽媽真辛苦,我見我妺又係甘
樓主加油,同自己講考完試就可以盡情玩
我個女仲細,不過我同老公有共識,要俾佢讀happy school


翡翠宮

積分: 85870

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 17-3-25 15:44 |只看該作者
係堅辛苦!那個不是!
自由太多會令世人失去平衡


子爵府

積分: 11742


8#
發表於 17-3-26 10:46 |只看該作者
唔明白... 當年自己讀書,臨考試前都係好多野溫,天氣幾好人地幾開心自己都無得出去玩,考試就係咁架啦?宜家起碼唔洗自己去考,壓力少好多啦?


瑪瑙宮

積分: 139710


9#
發表於 17-3-26 12:17 |只看該作者
除左加油,5知講乜,希望新特首改革下教育,之前李k章同吳克k 太差。


子爵府

積分: 10499


10#
發表於 17-4-3 01:14 |只看該作者
唔好皇帝唔急太監急,要俾多少少自主權係小朋友度,佢要負責自己功課,溫習,唔好全部依賴父母,當然父母要忍受一下剛放手的時候成績/功課會滑落,但小朋友要學識自己面對,同時父母要提醒小朋友唔讀書後果。父母只可在旁加油,而不可全權主導溫習呢~ 父母越是主導,小朋友越是依賴... 我們小時候不都是自己溫習的嗎?相信小朋友吧!


珊瑚宮

積分: 114485

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 17-4-3 18:01 |只看該作者
除左加油,5知講乜相信小朋友吧


大宅

積分: 4899


12#
發表於 17-4-12 20:44 |只看該作者
ysly3 發表於 17-3-18 19:14
一年考幾次試下下都要逼...溫習
中英數常,第幾冊,第幾課 ...仲要 X2
真係晚晚都發惡夢...........

唔好話考試,閒日做N咁多樣功課都辛苦


大宅

積分: 3948


13#
發表於 17-4-12 21:44 |只看該作者

回覆樓主:

我女讀間小學超happy, 考試我唔同佢溫,她自己攪店,功課每日只有兩三樣,又唔需要一星期默中及英,爽到痺!亞女超鍾意返學


男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


14#
發表於 17-4-12 22:38 |只看該作者
自從呀女升上小二後,我的生活簡直與時代脫節,冇自己空間。
一考試我d白頭髮不停向上生,自己好忟憎。
呀女話我係虎媽,成日唔比她玩,我何嘗沒有得休息嗎?


宜家已經不能每天上Baby Kingdom..呢?
Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


大宅

積分: 3948


15#
發表於 17-4-12 23:16 |只看該作者
mrschan923 發表於 17-4-12 22:38
自從呀女升上小二後,我的生活簡直與時代脫節,冇自己空間。
一考試我d白頭髮不停向上生,自己好忟憎。
呀 ...

我都係小二媽咪,又唔多覺咁忙喎


大宅

積分: 1597


16#
發表於 17-4-13 14:30 |只看該作者
回覆 mrschan923 的帖子

點解咁忙呀?


大宅

積分: 1597


17#
發表於 17-4-13 14:32 |只看該作者
平日多下苦功,考試就無咁辛苦。


男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


18#
發表於 17-4-14 14:06 |只看該作者
我地日日有7-8樣功課,平均一星期兩默一小測!
其實我自己覺得好似好大壓力,自己工作上d野都未完成,訓訓下都起身再去做。
Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


複式洋房

積分: 190


19#
發表於 17-4-14 14:32 |只看該作者
ysly3 發表於 17-3-18 19:14
一年考幾次試下下都要逼...溫習
中英數常,第幾冊,第幾課 ...仲要 X2
真係晚晚都發惡夢...........

放鬆啲


大宅

積分: 1302


20#
發表於 17-4-14 17:47 |只看該作者
ysly3 發表於 17-3-18 19:14
一年考幾次試下下都要逼...溫習
中英數常,第幾冊,第幾課 ...仲要 X2
真係晚晚都發惡夢...........

小學?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo