想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1597


1#
發表於 17-10-21 18:52 |只看該作者
本帖最後由 yuen1110 於 17-10-21 18:59 編輯

曼秀雷敦已有線(已攞醫生紙),紅D亦有加深(深過對照線),但綠D加深得超極慢。要等到11月頭先去得照,個心好唔踏實
P.S. 17/10 DD






大宅

積分: 1307


2#
發表於 17-10-21 18:58 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-21 18:52
曼秀雷敦已有線(已攞左醫生紙),紅D亦有加深(深過對照線),但綠D加深得超極慢要等到11月頭先去得照,個心好唔 ...

DD過左5日應該會有深粗,仲係咁淺要有定心理準備。


大宅

積分: 1597


3#
發表於 17-10-21 19:00 |只看該作者
本帖最後由 yuen1110 於 17-10-21 19:01 編輯
sukibeibei 發表於 17-10-21 18:58
DD過左5日應該會有深粗,仲係咁淺要有定心理準備。

我應該係17號DD,16號驗到。見有D SIS話要DD過左一星期先會加深得快,而家好不安


大宅

積分: 1307


4#
發表於 17-10-21 19:09 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-21 19:00
我應該係17號DD,16號驗到。見有D SIS話要DD過左一星期先會加深得快,而家好不安

...

唔知係咪個個唔同,正常係每日深少少,因為我之前自然流左,6d都係好淺去到DD50都去唔到深粗


大宅

積分: 1307


5#
發表於 17-10-21 19:11 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-21 19:00
我應該係17號DD,16號驗到。見有D SIS話要DD過左一星期先會加深得快,而家好不安

...

比你參考一下
myimage.jpg
myimage.jpg


侯爵府

積分: 21950


6#
發表於 17-10-21 19:12 |只看該作者

回覆樓主:

我DD+2 已經同對照線差唔多
20171015_083406.JPEG


大宅

積分: 1597


7#
發表於 17-10-21 19:13 |只看該作者
sukibeibei 發表於 17-10-21 19:11
比你參考一下
即係係3月20日係DD?


大宅

積分: 1597


8#
發表於 17-10-21 19:14 |只看該作者
本帖最後由 yuen1110 於 17-10-21 19:15 編輯
freshrose 發表於 17-10-21 19:12
我DD+2 已經同對照線差唔多


呢條係我O岩O岩驗
但曼秀雷敦同買綠D時送O個D早孕棒棒都好深色
P.S.O岩O岩呢條就比琴日O個條深左


大宅

積分: 1307


9#
發表於 17-10-21 19:15 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-21 19:13
即係係3月20日係DD?

28日週期,3月20號已經係DD+2


大宅

積分: 1307


10#
發表於 17-10-21 19:16 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-21 19:14
呢條係我O岩O岩驗
但曼秀雷敦同買綠D時送O個D早孕棒棒都好深色
P.S.O岩O岩呢條就比琴日O個條深左

已經深左唔好擔心


大宅

積分: 1597


11#
發表於 17-10-21 19:17 |只看該作者
本帖最後由 yuen1110 於 17-10-21 19:18 編輯
sukibeibei 發表於 17-10-21 19:15
28日週期,3月20號已經係DD+2

其實我唔係好識,我週期30-35日,排卵係DAY 19


侯爵府

積分: 21950


12#
發表於 17-10-21 19:18 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-21 19:14
呢條係我O岩O岩驗
但曼秀雷敦同買綠D時送O個D早孕棒棒都好深色
P.S.O岩O岩呢條就比琴日O個條深左

綠d係無咁敏感,其實唔駛成日驗,自己嚇自己


大宅

積分: 1597


13#
發表於 17-10-21 19:19 |只看該作者
本帖最後由 yuen1110 於 17-10-21 19:22 編輯
freshrose 發表於 17-10-21 19:18
綠d係無咁敏感,其實唔駛成日驗,自己嚇自己

見到其他SIS綠D好似好早就好深,我自己本身有多囊,所以好緊張。而且要等到week 7先有得照,個心就更十五十六


大宅

積分: 1307


14#
發表於 17-10-21 19:19 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-21 19:18
綠d係無咁敏感,其實唔駛成日驗,自己嚇自己

我都覺得唔駛日日驗


大宅

積分: 1597


15#
發表於 17-10-21 19:22 |只看該作者
我都成日叫自己過左dd一星期先再驗,但個腦就不停諗,不停擔心


侯爵府

積分: 21950


16#
發表於 17-10-21 19:22 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-21 19:19
見到其他SIS綠D好似好早就好深,我自己本身有多囊,所以好緊張。而且要等到week 7先有得照,個心就更十五十六 ...

咁你咪早d驗,我4w3 (昨天)已經第一次產檢,之後6w 幾又去,其實我驗到有左就無咩再驗試紙


侯爵府

積分: 21950


17#
發表於 17-10-21 19:24 |只看該作者
sukibeibei 發表於 17-10-21 19:19
我都覺得唔駛日日驗

係,驗完只會嚇自己,頭3 個月bb 靠自己,作為做母親可以做既野係非常有限


侯爵府

積分: 21950


18#
發表於 17-10-21 19:24 |只看該作者
sukibeibei 發表於 17-10-21 19:19
我都覺得唔駛日日驗

本帖最後由 freshrose 於 17-10-21 19:26 編輯

del


侯爵府

積分: 21950


19#
發表於 17-10-21 19:25 |只看該作者
sukibeibei 發表於 17-10-21 19:19
我都覺得唔駛日日驗

本帖最後由 freshrose 於 17-10-21 19:25 編輯

del


大宅

積分: 1597


20#
發表於 17-10-21 19:27 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-21 19:22
咁你咪早d驗,我4w3 (昨天)已經第一次產檢,之後6w 幾又去,其實我驗到有左就無咩再驗試紙
...
我問左好幾間都要我6 week先好去我決定要收起曬d試紙佢

請問你4w3係計月經?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo