烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19624


1#
發表於 17-12-7 17:51 |只看該作者
剛出爐既黑糖紅苺餅,食譜份量太甜,麵團有些散,下次再試要減糖減油先。

食落都唔錯,但凍左就好硬,請問點解既?謝謝
myimage.jpg


翡翠宮

積分: 83262

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 17-12-8 22:51 |只看該作者
你要上傳食譜及做法, 等其他 JM 幫手解決問題。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


翡翠宮

積分: 83262

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 17-12-8 22:52 |只看該作者
唔鬆化好有可能係牛油未打夠, 又或者牛油份量太少。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 19624


4#
發表於 17-12-9 09:38 |只看該作者
andyman 發表於 17-12-8 22:51
你要上傳食譜及做法, 等其他 JM 幫手解決問題。

杏仁奶 20ml
黑糖 90g
植物油 60g
低筋麵粉 160g

原食譜用牛奶、煉奶、糖粉同無鹽奶油,但我改左用其他相近材料,冇既就減,但份量不變。

希望大家幫忙解答,謝謝


伯爵府

積分: 19624


5#
發表於 17-12-9 09:40 |只看該作者
andyman 發表於 17-12-8 22:52
唔鬆化好有可能係牛油未打夠, 又或者牛油份量太少。

我冇用牛油,但食落去都覺得好油既


翡翠宮

積分: 83262

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 17-12-9 11:41 |只看該作者
Princess_silver 發表於 17-12-9 09:38
杏仁奶 20ml
黑糖 90g
植物油 60g
牛油要打發,呈乳化狀態餅乾才會鬆脆, 用植物油全是液態, 唔會鬆化架。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


翡翠宮

積分: 83262

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 17-12-9 11:43 |只看該作者
Princess_silver 發表於 17-12-9 09:40
我冇用牛油,但食落去都覺得好油既
梗係成口油啦, 用植物油代替要減量呀, 去到40克差不多, 但做出來都不會鬆脆, 會是硬脆。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 19624


8#
發表於 17-12-9 11:49 |只看該作者
andyman 發表於 17-12-9 11:43
梗係成口油啦, 用植物油代替要減量呀, 去到40克差不多, 但做出來都不會鬆脆, 會是硬脆。 ...

唔怪之得食落去口感唔好啦,謝謝你


伯爵府

積分: 15937


9#
發表於 17-12-10 13:07 |只看該作者

回覆樓主

如果用牛油打左會鬆化,植物油冇相同效果,有啲食譜會加蘇打粉

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo