自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 34144


1#
發表於 18-8-11 22:46 |只看該作者
放完清潔粉,其實都唔會滿水,點清潔乾淨呢?


男爵府

積分: 5572


2#
發表於 18-8-11 23:03 |只看該作者

回覆樓主

我都想知,我部機唔會滿水


男爵府

積分: 8200


3#
發表於 18-8-12 00:32 |只看該作者
我都想知……
克盡已能.參予義工.盡展所能!


珍珠宮

積分: 34144


4#
發表於 18-8-12 00:38 |只看該作者
kklyly 發表於 18-8-11 23:03
我都想知,我部機唔會滿水

今日買左包粉去清潔,轉左幾下我就停機,浸左一陣又開機轉幾下,浸多一陣便選長洗衣程序,好多泡,又多一塊塊既野,洗完一洗洗衣程序,再要選兩次淨過水才乾淨


大宅

積分: 1583


5#
發表於 18-8-12 13:40 |只看該作者

回覆樓主:

西門子大眼鷄有個清洗功能,會用90度水溫清洗一小時,不需要再放清潔劑,我每個月都會洗一次!


珍珠宮

積分: 34144


6#
發表於 18-8-12 13:48 |只看該作者
Janoc 發表於 18-8-12 13:40
西門子大眼鷄有個清洗功能,會用90度水溫清洗一小時,不需要再放清潔劑,我每個月都會洗一次!
...

我部不是西門子,但早幾日我都用左90度水溫洗左一次機,當時已經洗到無黑塊,昨晚落洗衣機清潔粉去浸洗,有好多黑塊洗出來


禁止訪問

積分: 28314


7#
發表於 18-8-12 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 54047


8#
發表於 18-8-12 13:55 |只看該作者
Janoc 發表於 18-8-12 13:40
西門子大眼鷄有個清洗功能,會用90度水溫清洗一小時,不需要再放清潔劑,我每個月都會洗一次!
...

怎啓用清洗功能?
我的是西x子的平價機,不知道有無這功能


大宅

積分: 1583


9#
發表於 18-8-12 14:04 |只看該作者
sochui 發表於 18-8-12 13:55
怎啓用清洗功能?
我的是西x子的平價機,不知道有無這功能

我那部都不是貴價的,買了大半年,在選擇掣有得選擇!
IMG_20180812_140231.JPEG


水晶宮

積分: 54047


10#
發表於 18-8-12 14:07 |只看該作者
Janoc 發表於 18-8-12 14:04
我那部都不是貴價的,買了大半年,在選擇掣有得選擇!

我的機買了三四年舊機,不見有這功能可選


大宅

積分: 1600


11#
發表於 18-8-12 14:15 |只看該作者
sochui 發表於 18-8-12 14:07
我的機買了三四年舊機,不見有這功能可選

西門子師傅教用90度水洗機


水晶宮

積分: 54047


12#
發表於 18-8-12 15:08 |只看該作者
Faseenai 發表於 18-8-12 14:15
西門子師傅教用90度水洗機

已用洗機粉和九十度水,冼完後,在滾筒和膠邊間仍有黑泥,洗不走


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


13#
發表於 18-8-12 15:16 |只看該作者
Janoc 發表於 18-8-12 14:04
我那部都不是貴價的,買了大半年,在選擇掣有得選擇!


幸福可以好簡單

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo