1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 700


1#
發表於 19-8-11 11:59 |只看該作者
想問媽媽會不會就咁烚蛋旦俾小朋友食2歲


別墅

積分: 929


2#
發表於 19-8-11 13:05 |只看該作者
會丫


別墅

積分: 700


3#
發表於 19-8-11 14:19 |只看該作者
lltracy 發表於 19-8-11 13:05
會丫

個黃食曬會不會好濟


別墅

積分: 929


4#
發表於 19-8-11 14:25 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-8-11 14:19
個黃食曬會不會好濟

甘我又吾知佢濟吾濟喎,我由佢自己食,佢食夠就會停!不過我覺得食蛋黃都吾怕嘅,食得太多蛋白就難消化


別墅

積分: 700


5#
發表於 19-8-11 14:36 |只看該作者
lltracy 發表於 19-8-11 14:25
甘我又吾知佢濟吾濟喎,我由佢自己食,佢食夠就會停!不過我覺得食蛋黃都吾怕嘅,食得太多蛋白就難消化
...

原來蛋白先難消化 我自己食烚蛋通常唔會食曬旦黃 因為連我自己都覺得濟


別墅

積分: 929


6#
發表於 19-8-11 14:45 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-8-11 14:36
原來蛋白先難消化 我自己食烚蛋通常唔會食曬旦黃 因為連我自己都覺得濟
...

係架,所以bb一歲後我先比蛋白佢食


水晶宮

積分: 55968


7#
發表於 19-8-11 19:46 |只看該作者
9個月開始就成日食。
而家23個月都成日食


伯爵府

積分: 17008


8#
發表於 19-8-12 10:52 |只看該作者
我又比但係我個仔就唔係太鍾意食,同埋個蛋黃整到好污糟


水晶宮

積分: 55381


9#
發表於 19-8-12 17:03 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-8-11 11:59
想問媽媽會不會就咁烚蛋旦俾小朋友食2歲

成日食。不過我小朋友唔鍾意食蛋黃。我一係用嚟撈飯畀佢,一係用嚟整蛋沙律畀大女,一係自己食。


珍珠宮

積分: 34156


10#
發表於 19-8-12 23:21 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-8-11 14:19
個黃食曬會不會好濟

唔怕呀,蛋黃好有營養,小朋友要食多d,每日兩隻蛋黃仲好。


男爵府

積分: 9044


11#
發表於 19-8-13 00:22 |只看該作者
有,但我個仔只會食蛋黃,食晒蛋黃就會叫我~媽!!之後遞個蛋白比我 示意我食埋佢


別墅

積分: 748


12#
發表於 19-8-13 13:50 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-8-11 11:59
想問媽媽會不會就咁烚蛋旦俾小朋友食2歲

我會,不過蛋白少吃d


禁止訪問

積分: 57


13#
發表於 19-8-13 15:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 452


14#
發表於 19-9-25 16:32 |只看該作者
回覆 Juicybabe 的帖子

我成日都烚雞蛋俾仔仔做早餐,教佢剝殼, 然後佢成隻揸住黎食。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo