1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 700


1#
發表於 19-9-25 18:59 |只看該作者
本帖最後由 Juicybabe 於 19-9-26 00:35 編輯

我係ftm最近小朋友2歲 trouble 2 情緒同多脾氣 樣樣都要話事 一唔like就鬧情緒同喊 但都有乖聽話既時候 有一晚我叫C9幫手同小朋友沖涼 發脾氣 C9覺得我無教好個小朋友 我覺得要慢慢教 而且我有教 同佢講道理 C9返工忙 放工都好忙 所以好多野我都會主動做曬 佢淨係返黎食飯 同陪下個小朋友 我係咪錯曬


大宅

積分: 1243


2#
發表於 19-9-25 21:48 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-9-25 18:59
我係ftm最近小朋友2歲 trouble 2 情緒同多脾氣 樣樣都要話事 一唔like就鬧情緒同喊 但都有乖聽話既時候 有 ...

我支持你

我隊友一樣係咁架,睇唔到人地的努力

2歲真係要好多耐性,加油

當隊友唔理解,而我又冇心情冇精神去解釋,我會唔理佢,因為心已很累

你已做得很好,我連飯都冇煮佢食,辛苦,只想換來欣賞體諒,既然唔欣賞,我長期叫外賣。


大宅

積分: 1901


3#
發表於 19-9-25 22:17 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-9-25 18:59
我係ftm最近小朋友2歲 trouble 2 情緒同多脾氣 樣樣都要話事 一唔like就鬧情緒同喊 但都有乖聽話既時候 有 ...

十分有同感 我都喺咁
你估我唔想小朋友聽聽話話咩 講就易



別墅

積分: 700


4#
發表於 19-9-26 00:32 |只看該作者
siusiumi 發表於 19-9-25 21:48
我支持你

我隊友一樣係咁架,睇唔到人地的努力

多謝你 估唔到咁多C9都係咁 奸爸爹


子爵府

積分: 11721


5#
發表於 19-9-26 12:31 |只看該作者

回覆樓主:

睇開d,好多老豆都係咁,雖然佢要返工係辛苦,但做ftm都唔輕鬆,真係冇幾個男人會明,佢哋覺得教小朋友好容易 小朋友大家有份,唔應該將教ge責任推晒落媽媽度,爸爸都要分擔ga


水晶宮

積分: 65555


6#
發表於 19-9-26 12:48 |只看該作者

回覆樓主:

我個女3 歲都係咁,horrible 3, 郁D 就發脾氣。小朋友係咁,佢哋學習緊控制同表達情緒,亦學習緊自己做決定,佢哋並唔係唔乖唔聽話,亦唔係講兩句就學識然後定晒一舊飯咁。。。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo