1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1407


1#
發表於 19-9-22 10:01 |只看該作者
本帖最後由 WaiKwanWong 於 19-10-1 01:37 編輯


Delete


大宅

積分: 1243


2#
發表於 19-9-22 10:56 |只看該作者
WaiKwanWong 發表於 19-9-22 10:01
想bb食软饭,问题bb唔肯嚼,放嘴好久都无吞,点粥杰过头又唔咪好肯食,水果又食的少,真系唔知她钟意食咩, ...

零食肯嚼嗎?


大宅

積分: 1164


3#
發表於 19-9-22 10:57 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 anaannie 於 19-9-22 10:58 編輯

平時有無比d餅仔/星星餅佢自己食,食生果仲整爛比佢食?林嘅生果可就咁比佢咬黎食/切片/切粒食!要從呢d小節,慢慢另佢習慣


大宅

積分: 1407


4#
發表於 19-9-22 13:09 |只看該作者
anaannie 發表於 19-9-22 10:57
平時有無比d餅仔/星星餅佢自己食,食生果仲整爛比佢食?林嘅生果可就咁比佢咬黎食/切片/切粒食!要從呢d小 ...

有比 不过比的少 水果有比 苹果 无整烂 自己咬,不过都唔咪食的,咬几口就唔要了!


大宅

積分: 1407


5#
發表於 19-9-22 13:12 |只看該作者
siusiumi 發表於 19-9-22 10:56
零食肯嚼嗎?

零食有比 星星饼 芝士 其他饼干 纸菜,不过零食我都无比太多她食!宜家她会叫爸爸妈妈 汪汪 鸭鸭 奶奶


大宅

積分: 1243


6#
發表於 19-9-22 14:40 |只看該作者

回覆樓主:

可以試士多啤梨,桃,藍梅果d易咬好多


珍珠宮

積分: 34156


7#
發表於 19-9-24 00:08 |只看該作者
我小朋友都有同樣問題,我女唔肯咬,會直接吞,大粒少少硬少少都會吐出黎


侯爵府

積分: 21275


8#
發表於 19-9-24 00:09 |只看該作者
WaiKwanWong 發表於 19-9-22 10:01
想bb食软饭,问题bb唔肯嚼,放嘴好久都无吞,点粥杰过头又唔咪好肯食,水果又食的少,真系唔知她钟意食咩, ...

要咀嚼先可以訓練咀部肌肉 而咬食物係其中一個訓練
如果只有比淋既食物 bb永遠唔使咬就呑左 根本無咀嚼 對佢説話一定有影響 因為肌肉唔夠力
你有無行過BLW? 比佢自己咬下 唔好追飯餵
唔食就由佢


伯爵府

積分: 17008


9#
發表於 19-9-25 11:43 |只看該作者
俾啲餅仔食,慢慢可以開始試吓慢慢咬野


大宅

積分: 1407


10#
發表於 19-9-25 13:17 |只看該作者
tpcmela 發表於 19-9-24 00:09
要咀嚼先可以訓練咀部肌肉 而咬食物係其中一個訓練
如果只有比淋既食物 bb永遠唔使咬就呑左 根本無咀嚼 對 ...

无啊,我都想让她自己食,但唔舍得,里排都唔肯食粥,食的好少,我以为她闹困,比左奶奶又唔咪训觉,反而起度玩,我都念过唔比奶她食饿到下一餐,我怕她出牙影响她食野,加上都细粒粒,唔舍得饿她!所以唔知点好!


大宅

積分: 1407


11#
發表於 19-9-25 13:21 |只看該作者
mcs74 發表於 19-9-24 00:08
我小朋友都有同樣問題,我女唔肯咬,會直接吞,大粒少少硬少少都會吐出黎
...

哎,唔知点,好似唔肯食野甘


侯爵府

積分: 21275


12#
發表於 19-9-25 13:58 |只看該作者
WaiKwanWong 發表於 19-9-25 13:17
无啊,我都想让她自己食,但唔舍得,里排都唔肯食粥,食的好少,我以为她闹困,比左奶奶又唔咪训觉,反而 ...

比佢自己食都唔捨得?
做媽媽要有明確立場 唔可以因爲錫佢而遷就佢

天性餓下佢就肯食
唔食正餐就無零食

做呀媽狠心d 為左佢好
唔可以因爲一時開心就由得佢


大宅

積分: 1407


13#
發表於 19-9-25 15:19 |只看該作者
tpcmela 發表於 19-9-25 13:58
比佢自己食都唔捨得?
做媽媽要有明確立場 唔可以因爲錫佢而遷就佢

试过,问题她罗来玩,如果一天都唔肯食呢,连晚上餐奶都唔比?就是狠心不了,但每次都比里个女谷度死死下!零食都唔咪食好多,水果咬几口就唔食,她好似咩野都系食几口就唔食,所以唔知点!


侯爵府

積分: 21275


14#
發表於 19-9-25 17:34 |只看該作者
WaiKwanWong 發表於 19-9-25 15:19
试过,问题她罗来玩,如果一天都唔肯食呢,连晚上餐奶都唔比?就是狠心不了,但每次都比里个女谷度死死下 ...

玩好正常 比佢拎住食就預左會玩,丢落地下 都係一個過渡期

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo