在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 22


1#
發表於 09-4-23 18:22 |只看該作者
我個仔而家1歲2個月,我係屋企行到去邊佢跟到去邊成隻吊靴鬼咁,想入廚房洗個碗或去個廁所都唔得,一唔見咗我佢就喊,有時煩到我會忍唔住鬧佢,跟住佢又講太空話鬧反我,但佢一出到街就唔會理我係咁周圍走,有咩辦法無咁痴身
storeson


複式洋房

積分: 220


2#
發表於 09-4-24 06:00 |只看該作者
有冇試過你要做嘢時開佢想睇嘅电視節目比佢if 你要入kitchen之前就同佢講話你入去攞一樣佢鐘意食同佢,但佢一定要係出面等你,咁你就拿拿声做完嘢就攞promise佢嘅food比佢.so far 對我個女都work架. And 佢一叫你時你要即刻response佢,咁佢會有安全感D.
我個女2years old,佢都唔係好洗我成日陪啦,自已玩,有時突然出現係佢面前反而佢會嚇到彈起,因為佢一定係度攪破壞.


大宅

積分: 1346


3#
發表於 09-4-24 13:21 |只看該作者
佢想吸引你的注意?!還是佢覺得你同佢玩緊?!
Are you living your dream?


男爵府

積分: 5254


4#
發表於 09-4-25 23:06 |只看該作者
原帖由 storeson 於 09-4-23 18:22 發表
我個仔而家1歲2個月,我係屋企行到去邊佢跟到去邊成隻吊靴鬼咁,想入廚房洗個碗或去個廁所都唔得,一唔見咗我佢就喊,有時煩到我會忍唔住鬧佢,跟住佢又講太空話鬧反我,但佢一出到街就唔會理我係咁周圍走,有咩辦法無咁痴身 ...


哈,我都想知ar,我仔仔而家9.5個月都係咁,我行到邊佢又爬到邊!
見到我有動作想離開佢,佢就喊定先,煩到嘔,而家佢花名叫ar煩,哈


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 09-4-26 00:00 |只看該作者
尼D好似係每個小朋友必經階段.先前大仔係咁我個女而家都係咁,真係幾煩,所以我每次落街,都要同佢講:去街買奶奶或買飽飽先可以走開一陣,先可以好太平咁出門口,如果唔係,真係喊到拆樓咁,但一耐左,佢又會喊住搵媽媽,最慘就係佢好似知妳係去街定係去買野咁,見我著波鞋,佢又即刻去攞鞋仔著要去街,如果唔同佢著,又開始尼料,但佢一見我著拖鞋,佢只會同我講:去買奶奶呀.或者係:去買飽飽呀,拜拜. 真係比佢吹脹.

返左好多新野,得閒去(請按)**個人網頁**到睇吓.

[ 本帖最後由 bb363597 於 09-4-26 10:40 編輯 ]
[img]http://www.baby-kingdom.com/home.php?mod=space&uid=212624&do=album&picid=839365[/img]


別墅

積分: 836


6#
發表於 09-4-27 00:33 |只看該作者
原帖由 bb363597 於 09-4-26 00:00 發表
尼D好似係每個小朋友必經階段.先前大仔係咁我個女而家都係咁,真係幾煩,所以我每次落街,都要同佢講:去街買奶奶或買飽飽先可以走開一陣,先可以好太平咁出門口,如果唔係,真係喊到拆樓咁,但一耐左,佢又會喊住搵媽媽,最慘 ...


哈哈~~ 咁醒牙!!! 好搞笑~
我個仔又係好痴身嫁, 我一入廚房or toliet, 佢就咸喇' 要我出返去抱佢, 佢先停止.....! 同佢講話要煮munmun比佢食都冇用!!! 有時真係想整野比佢食都整唔到呀, 要買外賣賣碗粉粉比佢食囉~~~~ 咸到口水鼻涕都留埋, 又唔忍心睇住佢咁,.. 搞到老公有時同我都要食外賣


瑪瑙宮

積分: 139348

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 09-4-28 08:44 |只看該作者
我個女又係咁..
佢由6個月開始到而家...6個女前都幾乖,我同奶奶同住,b 6個月後麻麻返左hk,唔知係咪佢驚我都走埋,所以死痴住我唔放...

到而家都係咁,不過奶奶係度,好多野都係奶奶攪掂,我抱住佢/陪佢玩就ok..


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-4-28 09:48 |只看該作者
享受下啦..
我仔細個都係咁架..去廁所唔close得門..close左佢會撞門撞到喊的..好鬼可憐..
又可能因為得我一個人湊..去邊都帶住佢..唯有去廁所唔帶得..佢先咁緊張
但係咁痴既日子...一開始返托兒所就話知你囉...到依家小學...久唔久黎嗲下已唔錯..平日自己睇電視,玩玩具..邊得閒理你..再大d同朋友去街...真係想佢痴你幾秒都難


男爵府

積分: 5839


9#
發表於 09-4-28 18:48 |只看該作者
仔女痴身咪好囉!! 弟日佢地大左你想佢痴你都好難。


禁止發言

積分: 854


10#
發表於 09-4-29 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 396


11#
發表於 09-4-29 20:14 |只看該作者
我個仔都係咁...岩岩11個月...我去到邊佢就爬到邊...見我行快2步 / 穿衫穿鞋 佢就痴到實 知你出街咁...係佢唔知情下發現你行開 就喊 /.\" 煩到咩咁...
真係想去個toilet都唔得


大宅

積分: 3442


12#
發表於 09-5-2 16:11 |只看該作者
我個囡都係差唔多,真係被佢煩死我.
ありがとう!!!


大宅

積分: 1179


13#
發表於 09-5-3 23:06 |只看該作者
我阿仔都有少少痴身, 但就痴工人姐姐, 成日0係廚房門口走來走去或者入去搵姐姐...不過可能我要返工, 一路都係姐姐嗅包括夜晚


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 09-5-4 12:20 |只看該作者
我個囡都係勁痴我, 搞到我成日都做唔到野 ! 佢要我成日坐佢側邊......睇住佢玩/同佢玩 ! 睇碟都只可以一陣 (自己一個人) ! 唔係就勁喊......喊到妳陪佢 ! 真係煩 !


男爵府

積分: 6658


15#
發表於 09-5-4 13:51 |只看該作者
我細仔都係咁~唉~真係無計~不過真係大果D就唔會咁架了~我一著3 2個仔都自己拿鞋著...可以比佢鍾意睇既野~一陣都OK~我細仔就LIKE BUZZ....所以我去沖涼~都會比佢睇陣~OR ABC唱歌仔佢都好鍾意~你睇下BB有無鍾意睇D咩...引開佢注意一陣都好啊~起碼有得去個TOILET先~


子爵府

積分: 13178


16#
發表於 09-5-13 23:02 |只看該作者
我每次行開都會話比佢聽我去邊架,不過係我去poopoo個陣賣佢唔"luck",點??咪由佢扶住我隻腳望住我poo囉 不過我都同佢講,第時佢都要係塔塔到poo架
我愛我個囝,愛到變做鬼..


複式洋房

積分: 242


17#
發表於 09-5-13 23:08 |只看該作者
Kids are like that. If you are the only person staying home with him/her all the time, the kid will follow you. If you get more people playing with him, his attention will be shifted. Anyway, this period will leave soon. You will miss it. Please don't scold at him as he loves you and you are all he owns.


大宅

積分: 3082

好媽媽勳章


18#
發表於 09-5-14 12:30 |只看該作者
原來好多bb都係咁, 等我仲以為得我個女咁煩tim, 因由細到大我一落床佢就喊, 唔行開得, 宜家1歲多d仲煩, 企向廚房門口大喊, 又不停咁叫媽咪媽咪, 煩到頭痛.....


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 09-5-14 13:02 |只看該作者
但有時爸爸同佢一齊時, 呀囡見我經過都要走過來揾我.....扭我 !


別墅

積分: 601


20#
發表於 09-5-14 17:02 |只看該作者
我個仔都係1歲2個月一樣好似吊靴鬼咁,雖然辛苦但我都幾enjoy佢咁黐身架,個老豆都不知幾恨個仔黐佢,但要搵食早出晚歸先無咁嘅機會.不過有時我想去下洗手間或者整d野都唔得嘅時候就會有d忟憎囉
但我就發現佢係呢個星期先開始咁吊靴鬼,可能係因為係屋企唔見左工人姐姐(比我炒左),加上依家又要返育嬰院,可能係咁佢覺得無安全感所以先至咁黐身

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo