尼D好似係每個小朋友必經階段.先前大仔係咁我個女而家都係咁,真係幾煩,所以我每次落街,都要同佢講:去街買奶奶或買飽飽先可以走開一陣,先可以好太平咁出門口,如果唔係,真係喊到拆樓咁,但一耐左,佢又會喊住搵媽媽,最慘就係佢好似知妳係去街定係去買野咁,見我著波鞋,佢又即刻去攞鞋仔著要去街,如果唔同佢著,又開始尼料,但佢一見我著拖鞋,佢只會同我講:去買奶奶呀.或者係:去買飽飽呀,拜拜. 真係比佢吹脹.
返左好多新野,得閒去(請按)**個人網頁**到睇吓.
[ 本帖最後由 bb363597 於 09-4-26 10:40 編輯 ]
[img]http://www.baby-kingdom.com/home.php?mod=space&uid=212624&do=album&picid=839365[/img]