立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4334
積分: 3363
ppp123 發表於 19-11-2 09:06 澳幣如果轉去其他銀行? 現在是交通..想轉
伯爵府
積分: 15029
侯爵府
積分: 23064
禁止訪問
積分: 267
jllulu 發表於 19-11-5 12:37 本帖最後由 jllulu 於 19-11-5 12:40 編輯 我問過交通要當匯款好似比$180,所以唯有照做定期,啲息又低 ...
princessgw 發表於 19-11-5 13:47 你原本想轉去邊一間,有幾多%? 0.9%唔算低,我係永亨, 3個月0.3%
珍珠宮
積分: 41556
jllulu 發表於 19-11-5 14:45 睇番張單得0.85% 至真,我冇特定想轉邊間銀行,我只是好奇問吓交通可唔可以開澳元支票簿,個staff 聽到有 ...
小mama 發表於 19-11-5 22:26 冇澳元結算又點會有澳元支票呢 0.9 %真係算好高,大新得0.12
jllulu 發表於 19-11-5 22:33 原來交通都算高咁唔使轉啦
複式洋房
積分: 138
積分: 20322
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy