家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4334


1#
發表於 19-11-2 09:06 |只看該作者
本帖最後由 ppp123 於 19-11-2 09:37 編輯

澳幣如果轉去其他銀行?
現在是交通..想轉


親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 3363


2#
發表於 19-11-2 09:23 |只看該作者
ppp123 發表於 19-11-2 09:06
澳幣如果轉去其他銀行?
現在是交通..想轉

LM


伯爵府

積分: 15031

虎到金來勳章


3#
發表於 19-11-2 09:38 |只看該作者
ppp123 發表於 19-11-2 09:06
澳幣如果轉去其他銀行?
現在是交通..想轉

電匯
香港無澳元結算,先將錢
1) 香港交通匯去澳洲
2) 澳洲匯去新個間銀行
要比匯入同匯出手續費各1次

無問新個間有冇promotion 可waive

錢唔多,可問交銀同新個間銀行,可唔可以提澳元現金 / 入澳元現金


侯爵府

積分: 23064


4#
發表於 19-11-5 12:37 |只看該作者
ppp123 發表於 19-11-2 09:06
澳幣如果轉去其他銀行?
現在是交通..想轉

本帖最後由 jllulu 於 19-11-5 12:40 編輯

我問過交通要當匯款好似比$180,所以唯有照做定期,啲息又低0.9 三個月



禁止訪問

積分: 267


5#
發表於 19-11-5 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15031

虎到金來勳章


6#
發表於 19-11-5 13:47 |只看該作者
jllulu 發表於 19-11-5 12:37
本帖最後由 jllulu 於 19-11-5 12:40 編輯

我問過交通要當匯款好似比$180,所以唯有照做定期,啲息又低 ...

你原本想轉去邊一間,有幾多%?

0.9%唔算低,我係永亨, 3個月0.3%

永亨TT 收$285,原本想轉去永隆 (一點通)1%利率, 收$50。走一轉要$335,無數


侯爵府

積分: 23064


7#
發表於 19-11-5 14:45 |只看該作者
princessgw 發表於 19-11-5 13:47
你原本想轉去邊一間,有幾多%?

0.9%唔算低,我係永亨, 3個月0.3%

睇番張單得0.85% 至真,我冇特定想轉邊間銀行,我只是好奇問吓交通可唔可以開澳元支票簿,個staff 聽到有啲o 咀

點評

kittykwok385    發表於 19-11-5 16:48


珍珠宮

積分: 41556


8#
發表於 19-11-5 22:26 |只看該作者
jllulu 發表於 19-11-5 14:45
睇番張單得0.85% 至真,我冇特定想轉邊間銀行,我只是好奇問吓交通可唔可以開澳元支票簿,個staff 聽到有 ...

冇澳元結算又點會有澳元支票呢
0.9 %真係算好高,大新得0.12


侯爵府

積分: 23064


9#
發表於 19-11-5 22:33 |只看該作者
小mama 發表於 19-11-5 22:26
冇澳元結算又點會有澳元支票呢
0.9 %真係算好高,大新得0.12

原來交通都算高咁唔使轉啦


珍珠宮

積分: 41556


10#
發表於 19-11-6 16:37 |只看該作者
jllulu 發表於 19-11-5 22:33
原來交通都算高咁唔使轉啦

我都想要返0.9, 轉手續費好似好貴


複式洋房

積分: 138


11#
發表於 19-11-6 20:46 |只看該作者
TT ebanking 做會平d


侯爵府

積分: 20322


12#
發表於 19-11-7 14:09 |只看該作者

回覆樓主:

工行如想滙出美元fast payment 要收費嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo