自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   24


珍珠宮

積分: 45644

馬年勳章


1#
發表於 19-4-7 22:50 |只看該作者
本帖最後由 worthy 於 19-4-7 23:04 編輯

今日鬧咗一場交. 令我對C6突然好心淡, 往後嘅日子應該點面對佢好呢?


由於以下所寫係事實, 但只係我地兩人嘅意見. 如有得罪某些會員之處, 敬希見諒!


中午時C6話整燕麥飯俾我食. 之前食過一次但我唔鍾意個味道所以話唔食. 佢好嬲, 開始話我唔理自己健康. 見我越嚟越肥驚我心臟及血管有事, 所以叫我食. 我之前都覺得佢係好意, 所以食咗一次. 點知今日佢越講越激動, 原來佢咁緊張我健康係驚我會病, 返唔到工, 咁就會俾人炒, 無錢供應屋企開支. 我好嬲, 我話如果我係FTM或者已經退休, 你應該會話知我死. 你關心嘅係我份糧而唔係我個人.


跟住C6就停唔到口, 係咁話我後生唔加入政府. 以前嘅公務員到今時今日退休有份類似MPF嘅退休金, 每個月仍有長糧. 兩公婆都係咁就唔使憂. 我話我明. 但後生時唔識諗到咁長遠, 而家講咩都無用. 我話如果你係咁目標為本”, 當初就唔好娶我,

娶個公務員老婆,或者而家揾過個都得. 你娶老婆唔係想揾個鍾意嘅人一齊建立家庭, 係想多一個人幫手揾錢等你生活過得富裕D, 老咗多份長糧.


我話我後生時都幾鍾意學習新事物, 覺得政府工無乜挑戰, 學唔到乜嘢, 所以無諗過入政府(只係個人意見, 因為我知自己唔係一個好叻好聰明嘅人, 政府入面咁多人升級比較難). 我話香港亦只有17萬多公務員, 係咪所有打私人工嘅就係娶唔過, 佢地就係無鬼用?


C6話你打私人工, 係有得搏. 但你睇你, 做到就嚟退休, 咪又係職員仔一個? 搏到咩呀?! 你做到高層我就無說話講. 我唔怕老婆叻過我, 養埋我架!


老實講, 我同我C6差幾年. 佢做幾十年公務員, 無轉過部門. 佢嘅認知就只係政府入面嘅嘢. 而家退咗休真係同時代有距離. 人地同佢講D新鮮D嘅嘢佢完全懵盛盛. 對新事物, 電腦電子產品一無所知, 反應又遲鈍. 有時同埋佢去見朋友我都幾尷尬. 做嘢又慢到係頂唔順因為政府入面人多, 完全唔須要講效率. 呢個係電子時代, 申請嘢, 好多嘢都係上網做, 佢一見到就驚到不得了, 好似個電腦會食人咁. 全部旨意我去攪. 我做私人工無可能唔學新嘢, 所以雖然一把年紀好多新嘢都難唔到我.


C6退休少咗收入, 成日咿咿哦哦話唔夠使. 我有份糧, 所以好多時我都爭住出錢. 佢睇中我鍾意去旅行, 其實佢比我更想去因為悶. 但死都唔認自己想去, 一定次次都屈我話我想去, 佢只係陪我, 費事我嘈. 都算. 去邊要佢話晒事, 又話要豪華. 到俾錢嗰陣又講埋D難聽說話, 話我大使, 使腳唔抹腳. 我認我唔襟激”, 就唔使佢俾我俾晒, 為咗塞住佢把死人口.


係唔忿氣架! 不過有時又勸下自己兩公婆何必咁計較. 都幾十歲, 去得一次得一次, 開心一日得一日啦! 如事者幾年嚟使咗我至少廿萬.


有一次同佢D舊同事一齊去玩. 個個都羨慕佢退咗休都仍然有咁嘅生活質素, 去旅行唔豪華都唔去. 佢半句都無講過佢係免費, 有人支持佢.


我出錢出力, 半句多謝都無. 今日咁樣話我.

我一把年紀仲可以點吖. 唯有自己收埋喊同上BK呻下囉!


~~ 多謝收看, 不喜勿插 ~~


HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


寶石宮

積分: 346932

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 19-4-7 22:57 |只看該作者
worthy 發表於 19-4-7 22:50
今日鬧咗一場交. 令我對C6突然好心淡, 往後嘅日子應該點面對佢好呢?
由於以下所寫係事實, 但只係我地兩人嘅 ...

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-4-9 12:27 編輯

……


珍珠宮

積分: 49831


3#
發表於 19-4-7 22:59 |只看該作者
咁你2 個仔現在有冇比家用?公務員系咁官僚,佢地活响佢地嘅圈子入面


象牙宮

積分: 213735

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 19-4-7 23:01 |只看該作者
以後旅行AA!!! 咪再心軟俾埋佢個份!!


大宅

積分: 3347


5#
發表於 19-4-7 23:04 |只看該作者
睇到都嬲,何況你。咁隨左呻下就真係無乜野做,好快又一世,佢為人係咁咁多年一定唔會改。
我反而欣賞自己的能力,能時代並進,處理很多家及工作的事,自己叻自己滿足,得囉。


琥珀宮

積分: 191504

馬年勳章


6#
發表於 19-4-7 23:04 |只看該作者
worthy 發表於 19-4-7 22:50
今日鬧咗一場交. 令我對C6突然好心淡, 往後嘅日子應該點面對佢好呢?
由於以下所寫係事實, 但只係我地兩人嘅 ...

其實樓主c6退休後,經濟上感到不安先會咁。


子爵府

積分: 11288


7#
發表於 19-4-7 23:05 |只看該作者
樓主,我覺得你老公好唔要得

當同屋住得唔得


珍珠宮

積分: 45644

馬年勳章


8#
發表於 19-4-7 23:05 |只看該作者
回覆 anna59 的帖子

無俾.
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


男爵府

積分: 9407

2018復活節勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 19-4-7 23:05 |只看該作者
一把年紀,仲有人生下半場,你心甘命抵留底啫


大宅

積分: 3786


10#
發表於 19-4-7 23:06 |只看該作者
其實你C6 退左休,覺得失去穩定的收入外,同時等同失去了地位及身份。

相信你C6低估退休帶來的轉變,呢d轉變為佢地帶來一定的壓力,引起情緒問題,甚至會抑鬱。
所以建議佢多參與社區活動或興趣班等。


子爵府

積分: 13656


11#
發表於 19-4-7 23:08 |只看該作者
其實不如你地分開算
我作為一個網友,都因為你呻而記得你兩公婆D事,真心覺得你地好煩亦唔開心,與其做一對怨偶,可能分開仲快樂


子爵府

積分: 11288


12#
發表於 19-4-7 23:09 |只看該作者
其實個仔都大,叫佢地2個比家用啦


男爵府

積分: 9525


13#
發表於 19-4-7 23:13 |只看該作者
今次唔幫阿伯。你以後自己搵朋友去旅行。你依家搵錢先至係聲大嗰個,千祈唔好俾佢食住上。


侯爵府

積分: 22766

馬年勳章


14#
發表於 19-4-7 23:14 |只看該作者

回覆樓主:

我記得你,你好忍得,知你忍得辛苦,你被你老公食住,你2個仔唔俾家用,其實你一個人頂得幾耐?


伯爵府

積分: 18929

2018復活節勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 19-4-7 23:15 |只看該作者

回覆樓主:

D男人退咗休就係咁煩
:-) :hammer: :verycold: :chair: :sm:


公爵府

積分: 29379

BK Milk勳章


16#
發表於 19-4-7 23:15 |只看該作者

回覆樓主:

以前沒退休個時都係咁?唔通到時你退埋休佢咪仲衰?你仲想忍幾耐?可能仲有幾十年忍架。


男爵府

積分: 6421


17#
發表於 19-4-7 23:15 |只看該作者
我都記得你,之前都記得你講過話次次都要請C6 去旅行,以後咪制,自己留多個錢傍身,最多AA 制大家一齊去,唔肯嘅話一拍兩散,大家都冇得去請佢一次半次冇問題,但唔可以長期都係咁囉,退休大晒咩,佢都有長糧㗎


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


18#
發表於 19-4-7 23:16 |只看該作者
佢根本係淆底,自己已經無收入,又退休,只靠長糧,唯有控制你,才有安全感。咪理佢,自己留返d錢,雖然第日都係過人世,但係自己有個錢都大聲d


男爵府

積分: 9856


19#
發表於 19-4-7 23:17 |只看該作者

回覆樓主:

我係你就走人,成個家得你支持。。出完錢仲要比人話!!
兩個仔留返比你老公慢慢頂拉!!!一屋男人都係垃圾!!


大宅

積分: 4542


20#
發表於 19-4-7 23:18 |只看該作者
worthy 發表於 19-4-7 23:05
回覆 anna59 的帖子

無俾.

即係你係唯一經濟既支柱?你C6有冇其他收入?如冇,你仲可以做多幾年野?點解唔叫仔分擔下?

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo