烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4499


1#
發表於 20-3-31 21:20 |只看該作者
想請教雞膇要點煮先熟?
之前整豉油雞膇,今日整南乳雞膇

已飛水,用刀每邊界三下,每邊各煎2-3分鐘,加水加蓋再煮8分鐘
另外,南乳醃咗2個鐘,只得外面有味,裏面好似白烚嘅味

但我整南乳雞翼只醃30分鐘已非常入味

請指教,謝謝


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 20-3-31 23:36 |只看該作者
雞槌肉厚骨又大,如果買急凍雪藏過係比較難熟,我都係煎完又加水加蓋燘。醃的話,我會用叉拮吓隻雞槌再落調味料,之後再摔勻,我好多時醃夜,中間會反下。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


珍珠宮

積分: 41896

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


3#
發表於 20-4-1 20:48 |只看該作者
kk300 發表於 20-3-31 21:20
想請教雞膇要點煮先熟?
之前整豉油雞膇,今日整南乳雞膇

同我以前一樣煑好耐都唔熟,所以依家改用焗爐焗,preheat 後200 度正反兩面焗8-10 min 已經ok( 我屋企用焗爐仔咋)


大宅

積分: 4499


4#
發表於 20-4-1 21:34 |只看該作者
我都係煮返雞翼算


大宅

積分: 3248


5#
發表於 20-4-2 01:40 |只看該作者
kk300 發表於 20-4-1 21:34
我都係煮返雞翼算
返正雞翼好食過雞膇


侯爵府

積分: 22184


6#
發表於 20-4-2 13:40 |只看該作者
雞膇同有骨雞上脾我都吾會買


大宅

積分: 2563


7#
發表於 20-4-2 15:53 |只看該作者
本帖最後由 SugarBoo 於 20-4-2 15:54 編輯

煮10分鐘之後熄火唔好開蓋焗半個鐘


大宅

積分: 4499


8#
發表於 20-4-2 16:05 |只看該作者
SugarBoo 發表於 20-4-2 15:53
煮10分鐘之後熄火唔好開蓋焗半個鐘

原來要焗半個鐘先熟


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo