烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12585

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 20-3-18 07:35 |只看該作者
想請教JM,我發現無論係做古早蛋糕還是日本芝士蛋糕,個底好濕,有什麼解決辦法?因為就算個蛋糕有升高,我懷疑個底濕,焗完時蛋糕都比較脆弱,唔得實凈,一出爐,噔兩噔,就下沉,出模見側邊皺皺地(紅圈位置),所以個蛋糕唔太高,請教如何做?見其他JM啲蛋糕出爐後十分高。
myimage.jpg


男爵府

積分: 8828


2#
發表於 20-3-18 09:09 |只看該作者

回覆樓主:

我焗完都有回縮,不過唔算好濕,可以接受。如果太濕應該有野做得唔好,等經驗JM指教。
1584493753170.JPEG


珍珠宮

積分: 36118

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


3#
發表於 20-3-20 15:56 |只看該作者
HarryMaMa 發表於 20-3-18 09:09
我焗完都有回縮,不過唔算好濕,可以接受。如果太濕應該有野做得唔好,等經驗JM指教。

...

好靚喎。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo