自由講場

跳至

首頁
12345...13

尾頁
   17


大宅

積分: 1479


1#
發表於 20-4-15 12:56 |只看該作者
一個人要負責幾個家庭嘅口罩,親戚4大長老成日都話唔夠分,我自己訂嘅口罩(kf,日產,越南)訂完番黎都分哂出去,之後繼續周圍搜購(emoji)我知好多人都好似我咁,琴日終於收到港製口罩,之前一直都好擔心質量問題,我摸上手今日再試帶左半日,質量冇問題,原本冇咩期望,價錢一蚊一個只要係有三層都收貨嫁啦,實際比預期好,希望之後訂左果d陸續都收到啦,好彩冇選擇退款,廿蚊盒港製口罩,冇臭味,厚薄適中(上星期天氣熱,我帶kf會有頭暈因為太焗),耳仔位唔緊,似日本果款(我頭太大帶越南果隻會耳仔痛),呢隻港製口罩我自己好滿意,耐心等緊50個裝發貨
myimage.jpg
myimage.jpg

點評

珠氏家庭    發表於 20-4-18 17:45


珍珠宮

積分: 37713

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


2#
發表於 20-4-15 12:59 |只看該作者
我都等24 號拎, 期待呀


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 20-4-15 13:00 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 12:56
一個人要負責幾個家庭嘅口罩,親戚4大長老成日都話唔夠分,我自己訂嘅口罩(kf,日產,越南)訂完番黎都分哂 ...

下星期到我收貨.


大宅

積分: 1479


4#
發表於 20-4-15 13:01 |只看該作者
一罐可樂 發表於 20-4-15 12:59
我都等24 號拎, 期待呀

我知道有得拎即刻衝去ok攞,質量好好,唔係see through 口罩


大宅

積分: 1479


5#
發表於 20-4-15 13:03 |只看該作者
goo_littlebb 發表於 20-4-15 13:00
下星期到我收貨.

應該都會收到升級版p99, 遲少少收有免費升級好好,新版個條帶要自己拉一拉先帶,禁住輕輕拉鬆

點評

wcpcelia    發表於 20-4-16 17:23


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


6#
發表於 20-4-15 13:06 |只看該作者
我都好期待呢個口罩, 5月先收貨。


大宅

積分: 1479


7#
發表於 20-4-15 13:11 |只看該作者
奇異果小邱 發表於 20-4-15 13:06
我都好期待呢個口罩, 5月先收貨。

1蚊一個好平,好彩我冇跟風cut單,之前佢地俾人話,我都少少驚,收到之後我覺得質量唔差囉香港人要俾少少耐性,我都期待50個裝收貨


珍珠宮

積分: 37713

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


8#
發表於 20-4-15 13:27 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 13:01
我知道有得拎即刻衝去ok攞,質量好好,唔係see through 口罩

一直睇fb 有人收貨分享都ok, 宜家新粗耳掛, 對我地呢d 戴眼鏡人仕, 應該更舒服


大宅

積分: 1479


9#
發表於 20-4-15 13:30 |只看該作者
一罐可樂 發表於 20-4-15 13:27
一直睇fb 有人收貨分享都ok, 宜家新粗耳掛, 對我地呢d 戴眼鏡人仕, 應該更舒服
...

你到時收到禁住口罩條邊可以調教鬆緊度,蚊鬆少少,新呢隻帶好過平時個d冇得整鬆,我用越南個隻偏細搞到耳仔痛


珍珠宮

積分: 38448


10#
發表於 20-4-15 13:33 |只看該作者
係咪因為你3m/6m plan 升咗級,呢20個先有得升級?
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


大宅

積分: 1479


11#
發表於 20-4-15 13:37 |只看該作者
kikiboy 發表於 20-4-15 13:33
係咪因為你3m/6m plan 升咗級,呢20個先有得升級?

咁我又唔知喎,個盒入面有張野寫恭喜你,你的產品已升級為p99+,我估新一批收貨都會係呢隻


男爵府

積分: 7712

好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 20-4-15 13:37 |只看該作者
kikiboy 發表於 20-4-15 13:33
係咪因為你3m/6m plan 升咗級,呢20個先有得升級?

我都想知


大宅

積分: 1479


13#
發表於 20-4-15 13:38 |只看該作者
venus.c 發表於 20-4-15 13:37
我都想知

唔會咁掛,續個check完先寄浪費人力,不過收到升級版有驚喜


男爵府

積分: 9876

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


14#
發表於 20-4-15 13:59 |只看該作者
我 20/4 收,希望有得升級。


大宅

積分: 1479


15#
發表於 20-4-15 14:04 |只看該作者
connietai 發表於 20-4-15 13:59
我 20/4 收,希望有得升級。

我訂到收到已經心滿意足,一蚊一個宜家仲邊到有得買,升級係bonus


子爵府

積分: 12164


16#
發表於 20-4-15 14:06 |只看該作者
connietai 發表於 20-4-15 13:59
我 20/4 收,希望有得升級。

我都係


大宅

積分: 2407


17#
發表於 20-4-15 14:11 |只看該作者
布耳仔好用D? 我20號too


伯爵府

積分: 18371


18#
發表於 20-4-15 14:12 |只看該作者
超級期待


寶石宮

積分: 346860

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 20-4-15 14:20 |只看該作者

回覆樓主:


不要從別人的嘴裡去認識我


大宅

積分: 1479


20#
發表於 20-4-15 14:23 |只看該作者
Queeniayeung 發表於 20-4-15 14:11
布耳仔好用D? 我20號too

我頭算大,今日試帶口罩工廠呢隻又冇痛,我帶左4-5個鐘,帶前我有輕力拉一拉鬆,布耳帶同我之前訂日本口罩一樣

點評

wcpcelia    發表於 20-4-15 14:59

首頁
12345...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo