立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4684
積分: 4511
kissyoubaby 發表於 20-11-24 11:54 想請問大家照超聲波時照到幾多卵泡?尤其是高齡的朋友,因為我明天要去照了,很擔心 ...
jessie_mei 發表於 20-11-24 16:05 38歲時照16粒
jessie_mei 發表於 20-11-24 16:07 有食supplement, 食咗3年做ivf, amh當時係3.9
kissyoubaby 發表於 20-11-24 16:11 你食乜嘢supplement?什麼牌子啊?
jessie_mei 發表於 20-11-24 16:14 我食q10, vit d, dha, 都係喺iherb買, 其他就係做運動, 浸腳, 戒食垃圾, 針炙....... ...
kissyoubaby 發表於 20-11-24 16:33 有沒有食或打谷排卵針?
jessie_mei 發表於 20-11-24 16:35 照完先打針做ivf, 有16粒, 抽到14粒
別墅
積分: 812
mkh0914 發表於 20-12-5 09:30 想問係M day 幾照?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy